بهترین هتل های 5 ستاره پوکت

به گزارش دیار سلمان، آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره پوکت

پوکت که یکی از زیباترین شهرهای تایلند است، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد و به عقیده بسیاری از آنها این منطقه افسانه ای، بهترین گزینه برای گذران تعطیلات است و به همین دلیل از لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی، به ویژه هتل ها، بسیار مجهز است. هتل های شهر پوکت هر کدام خصوصیات و قابلیت های منحصربه فردی را داراست که برای هر سلیقه ای مناسب. از این حیث خبرنگاران در ادامه به آنالیز بهترین هتل های 5 ستاره پوکت خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت | Thavorn Beach Village Resort Phuket

این هتل زیبا در پوکت، درست در کنار ساحل واقع شده، منظره بسیاری خوبی رو به دریای آندامان دارد و از جمله بهترین هتل های 5 ستاره پوکت به شمار می رود. هتل تاورن بیچ پوکت امکانات خوبی را برای شما فراهم نموده و از جاذبه هایی مانند ساحل پاتونگ در دسترس است که تنها 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. در متن زیر ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی و تفریحی هتل تاورن بیچ پوکت Thavorn Beach Village Resort را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت

این هتل خدمات رفاهی متنوعی را به شما ارائه می دهد. ترانسفر فرودگاهی و همچنین حمل و نقل شهری از هتل انجام می گیرد، در هتل می توانید از پارکینگ رایگان بهره ببرید و از همین جا هم امکان این را دارید که یک ماشین اجاره کنید. بخش پذیرش هتل امکان تبدیل ارز را مهیا ساخته و همچنین خدمات تور و انبار چمدان را برای مهمانان فراهم گشته است. همچنین راهنمای گردشگری این بخش یاری خوبی برای شما خواهد بود. در این هتل خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با هزینه مجزایی برایتان قابل استفاده است. سیگار کشیدن به جز در بخش های مخصوص این کار، در باقی محوطه ها ممنوع می باشد و ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. اینترنت رایگان در تمام محوطه های هتل قابل دسترسی و رایگان است. برای سفرهای کاری هم امکاناتی نظیر اتاق های کنفرانس در اینجا وجود دارد. روزنامه رایگان در لابی، خدمات نگهداری از بچه ها (با هزینه مجزا)، خدمات VIP، مغازه سوغاتی و اتاق های خانوادگی از دیگر امکانات این هتل بزرگ است. کارکنان هتل به زبان های تایلندی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

شما می توانید در باغ و فضای باز یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت قدم بزنید و یا به ساحل اختصاصی رفته و از امکانات موجود بهره ببرید. یک استخر شنای روباز و سونا در این هتل وجود دارد. علاوه بر آن، باشگاه بدنسازی، محل خوبی است که ورزش روزانه تان را از یاد نبرید. سرگرمی های دیگری هم در هتل موجود است که شامل ماهیگیری، قایقرانی با قایق های کانو و تخت و چترهای آفتابگیر می شوند.

هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت | Hyatt Regency Phuket Resort

اقامتگاه 5 ستاره حیات ریجسنی، در کامالا قرار گرفته است، از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است و موقعیت بسیار خوبی برای گشت و گذار در پوکت دارد. فرودگاه شهر تنها 28 کیلومتر دورتر است و هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت امکانات بسیار خوب، کاربردی و لوکسی برای رفاه مهمانان فراهم نموده است. برای اینکه ویژگی های متفاوت از جمله خدمات رفاهی و تفریحی هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت Hyatt Regency Phuket Resort را بشناسید، در ادامه ما را همراهی کنید.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل حیات ریجنسی ریزورت در پوکت

حمل و نقل شهری و البته ترانسفر فرودگاهی را انجام می دهد و در صورت استفاده، باید مبلغ مجزایی را پرداخت نمایید. کارمندان در بخش پذیرش 24 ساعته کار می نمایند و از راهنمای گردشگری آن می توانید در خصوص پوکت و تایلند اطلاعات خوبی بگیرید. از دیگر خدمات این بخش امکان تبدیل ارز، خدمات تور، انبار چمدان و ورود و خروج بدون معطلی را می تان نام برد. در تمام قسمت های هتل، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است. بخش نظافتی هتل شامل اتوکشی، خشکشویی و اتوشویی است که هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. برای سفرهای کاری نیز امکاناتی فراهم شده که می توان در میان آن ها به اتاق های جلسات اداری و تجهیزات ارسال فکس اشاره نمود. پارکینگ رایگان، نظافت روزانه، روزنامه رایگان، خدمات نگهداری از بچه ها (با هزینه مجزا) و فروشگاه های مختلف از دیگر خدمات یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است. کارمندان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

در فضای باز بیرون هتل، میز و جایگاه هایی گذاشته شده که برای لذت بردن از هوای آزاد مناسب اند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد و کلاس های یوگا، از دیگر امکانات تفریحی آن است. اگر می خواهید ورزش کنید به باشگاه بدنسازی تجهیزشده هتل بروید. موسیقی زنده در فضای باز و اتاق بازی برای بچه ها نیز در هتل موجود می باشد. بچه ها همچنین می توانند از کتاب های بچه هاه، موسیقی، فیلم و شبکه های تلویزیون کارتونی نیز استفاده نمایند.

هتل هیلتون ارکادیا ریزورت پوکت | Hilton Phuket Arcadia Resort

احاطه شده در میان باغ های گرمسیری و ساحلی با ماسه های طلایی که در جهان مطرح است، هتل هیلتون پوکت Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa اقامتی عالی را برایتان فراهم می نماید. این هتل ساحلی در 75 هکتار باغ گرمسیری قرار گرفته است و از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت محسوب می گردد. در متن زیر ما خصوصیات رفاهی و تفریحی این هتل را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل هیلتون ارکادیا ریزورت پوکت

ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقلی مانند تاکسی با پرداخت هزینه، در اختیارتان قرار می گیرد. اگر ماشین شخصی دارید، پارکینگ عمومی رایگان در اطراف هتل و یک پارکینگ محافظت شده وجود دارد که برای استفاده آن، احتیاج به پرداخت هزینه دارید. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی ماندریان، روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل هیلتون پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. خدمات نظافتی شامل شستشوی لباس، اتوشویی و اتوکشی با هزینه جداگانه خواهد بود. میز پذیرش و نگهبانی شبانه روزی، دستگاه ای تی ام، صندوق امانات، انبار چمدان، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع و میز راهنمای گردشگری جزو خدمات پذیرشی هتل می باشند.

اینترنت وای فای رایگان در برخی اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل، خدمات نگهداری از کودک با پرداخت هزینه مجزا، برای خانواده هایی که مهمان هتل هستند، و خدمات روزانه اتاق ها از امکانات رفاهی هتل هیلتون پوکت است. مغازه های خرید سوغاتی و آرایشگاه شما را از رفتن به مکان های دور بی احتیاج می نماید و اگر سیگاری هستید، فضایی برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و اگر سفری کاری به پوکت دارید، می توانید از مرکز تجاری و اتاق های ملاقات و امکاناتی از قبیل خدمات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید.

امکانات تفریحی این هتل عبارتند از: 8 سالن غذا خوری که برای همه سلیقه ها جذاب می آید، سالن بدنسازی شبانه روزی، 3 زمین تنیس و 2 اتاق مخصوص بازی اسکواش برای مهمانانی که عاشق فعالیت های ورزشی پرتحرک هستند. همچنین 5 استخر شنا در فضای باز که تالاب ها و درختان نخل را احاطه نموده اند، وجود آب در دو سطح متفاوت که باعث بوجود آمدن آبشار می گردد. برای بچه ها استخر شنای مجزا و یک باشگاه بازی برای بچه ها با ترامپولین و اتاق توپ وجود دارد. در مرکز تناسب اندام، مربی خصوصی بگیرید و کلاس های یوگا یا ایروبیک بردارید. برای آرامش سری به حمام، سونا یا مرکز سلامت هتل بزنید که حوله و جایگاه های آفتابگیر رایگان در اختیارتان قرار می دهد. مجموعه حمام آبگرم هتل، با نام افوریا Eforea Spa، 15 ویلای شخصی چوبی و سالن زیبایی را در اختیارتان قرار می دهد. برای رفتن به دیدن جاذبه های پوکت، از میز پذیرش بلیط ورودی آنها را بخواهید، یا وسایل ورزشی برای زمین بدمینتون، تنیس، اسکواش، بیلیارد، یا پینگ پونگ را از اتاق بازی بخواهید.

هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت | Millennium Resort Patong Phuket

این هتل 5 ستاره زیبا، تا ساحل پوکت تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل میلنیوم پوکت Millennium Resort Patong Phuket با فاصله نزدیکش به ساحل پاتونگ، اقامتی لوکس را برای مهمانانش فراهم می نماید و توسط جاذبه های مناطق استوایی احاطه شده است. در حقیقت، ساحل کمتر از 500 متر دورتر است، و مجتمع خرید جانگسیلون با بیش از 200 مغازه - در مجاورت هتل قرار گرفته است. در این مطلب، خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل را تا جاذبه های پوکت بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید تا خصوصیات هتل میلنیوم پوکت که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است را در زیر مرور کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت

در این هتل، با خدمات و امکانات رفاهی فراوانی روبرو می شوید که باعث راحتی و آرامش در زمان اقامتتان خواهد شد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل، باربر برای حمل بارها و چمدانتان، خدمات نگهداری از بچه ها با پرداخت هزینه آن برای خانواده هایی که مهمان هتل هستند، و خدمات روزانه اتاق ها از جمله امکانات رفاهی این اقامتگاه است. از خدمات نظافتی باید به پرس شلوار، برق انداختن کفش، شستشوی لباس، اتوشویی و اتوکشی همگی با هزینه جداگانه نام برد. میز پذیرش و نگهبانی شبانه روزی، دستگاه ای تی ام، صندوق امانات، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع و میز راهنمای گردشگری جزو خدمات پذیرشی هتل می باشند.

ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل با پرداخت هزینه ای در اختیارتان قرار می گیرد و پارکینگ عمومی رایگان و پارکینگی در خود هتل وجود دارد که برای استفاده از آن احتیاج به پرداخت هزینه دارید. اگر گواهینامه بین المللی دارید، می توانید ماشین کرایه کنید و با آن شهر پوکت را بگردید. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل میلنیوم پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. برای خرید تور هم باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. یک درمانگاه و مغازه خرید سوغاتی در هتل موجود است و اگر سیگاری هستید، فضایی برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و آسانسور رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر سفری کاری به پوکت دارید، می توانید از مرکز تجاری و اتاق های ملاقات و امکاناتی از قبیل خدمات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید.

در تعطیلات، در ساحل پوکت تفریحاتی مانند غواصی، بازدید از جزیره ها، پریدن از ارتفاع با کش، رفتینگ رودخانه ای و همچنین کلاس های گلف و حمام آبگرم شما را به وجد می آورد. می توانید در مرکز تناسب اندام ورزش کنید و حسابی عرق بریزید یا در حمام آبگرم استراحت کنید. از میز راهنمای تور برنامه گشت شهری بخواهید یا در استخرهای شنا که در کنارشان یکی استخر برای بچه ها و یک کافی شاپ است، به شنا بپردازید. هتل میلنیوم پوکت که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است، رستوران ها و کافه های مختلفی را ارائه می دهد که اکثر آنها در فضای باز قرار گرفته اند تا از هوای آزاد و مناظر استوایی لذت ببرید. غذاهای متنوع از غذاهای محلی گرفته تا غذاهای کبابی بین المللی در این رستوران ها سرو می شوند. می توانید در اتاق غذای خود را سفارش دهید یا از پکیج نهار بهره ببرید.

هتل فیشرمنز هاربر پوکت | Fishermens Harbour Urban Resort

چه یک گردشگر باشید و چه به سفر کاری به پوکت آمده باشید، هتل فیشرمنز هاربر پوکت انتخاب خوبی برای اقامت و بازدید از پوکت است چرا که تنها 11.8 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و به راحتی به نقاط مختلف و جاذبه های شهر پوکت دسترسی خواهید داشت. این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت به شمار می رود، تنها 6 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد و در جنوب مرکز شهر پاتونگ، قرار گرفته است. در ادامه مطلب، خصوصیات رفاهی و تفریحی هتل فیشرمنز هاربر پوکت Fishermens Harbour Urban Resort را با هم مرور می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل فیشرمنز هاربر پوکت

امکانات این هتل 5 ستاره، خدمات عالی و فراموش نشدنی برای اقامت شما فراهم نموده است. در این هتل، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها همچنین در تمام فضاهای هتل، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرشی که به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود، امکانات ویژه ای برای مهمانان کم توان و ناتوان به همراه ویلپچر، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، باربر، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از بچه ها، به همراه باشگاه، زمین بازی و استخر مخصوص بچه ها فراهم شده است. پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد که برای استفاده از آن احتیاج داریدکه هزینه پرداخت کنید. پارکینگ خود هتل احتیاج به رزرو از قبل ندارد و یک پارکینگ حفاظت شده هم موجود است. ضمناً ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه در اختیارتان قرار می گیرد و خدمات حمل و نقل مانند تاکسی رایگان خواهد بود. از هتل ماشینی کرایه کنید و با ان شهر پوکت را بگردید. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل فیشرمنز هاربر پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. برای خرید تور هم باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که آسانسور رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر برای سفر های کاری به پوکت سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس و فتوکپی هتل، به همراه مرکز تجاری و اتاق های ملاقات با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. اتاق هایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است با این حال تهویه مطبوع در هتل صورت می گیرد. می توان در استخر فضای باز هتل شنا کرد یا در حمام آبگرم آن، ماساژ درمانی درخواست داد. در باغ قدم بزنید یا در باشگاه تناسب اندام ورزش کنید. با دوستان خود پینگ پونگ یا دارت بازی کنید و سری به جکوزی بزنید. انواع استخر های شنا مانند استخری برای تمام فصول، استخر آب شور، استخر شیرجه به همراه امکانات جانبی مانند چتر آفتابگیر در این هتل مهیا شده است. رستوران هتل فیشرمنز هاربر پوکت که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و محلی تایلندی را برایتان سرو می نماید با این حال می توانید در اتاق خود سفارش غذا دهید یا سری به بازار ها و رستوران های محلی اطراف هتل بزنید. از مغازه کوچک در هتل هم مینوان سوغاتی خریداری کرد.

هتل تریسارا در پوکت | Trisara Phuket

هتل 5 ستاره تریسارا (Trisara) از هتل های منحصر بفرد پوکت است که در میان جنگل ها و باغ های استوایی عجیب قرار گرفته است، در اطراف محوطه هتل درختان نخل زیادی می بینید که قدم زدن در میان این درختان شما را با حس و حال تازه ای آشنا می نماید. در این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت می باشد، با 12 دقیقه پیاده روی به ساحل رویایی آن می رسید، در ساحل می توانید غرق در تفریحات آبی مثل موج سواری، غواصی و شیرجه شوید سواحل پوکت بهترین فرصت برای دیدن آبزیان دریایی است، در این هتل بهترین شرایط برای غواصی برای شما فراهم شده است.

خدمات تفریحی هتل تریسارا در پوکت

ساحل هتل 48 ویلای بسیار بزرگ دارد که 2 تا 6 اتاق شخصی دارند، در این ویلاها می توانید غرق درسکوت خلیج و زیبایی های طبیعی سواحل شمال غربی پوکت شوید، همه سوییت ها در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت دارای استخرهای شخصی مرمر هستند و چشم انداز زیبایی از دریای آندامان دارند، می توانید در هنگام غروب در حالی که در استخر شخصی خود در حال شنا هستید غروب محسور نماینده این دریا را تماشا کنید. اتاق های جذاب این هتل دکوراسیونی مدرن و تایلندی دارند و هر اتاق مجهز به تلویزیون، دی وی دی پلیر، مینی بار، صندوق امانات، سشوار و … است.ویلااگر به تفریحات ورزشی علاقه دارید هتل برای شما باشگاه و زمین تنیس در نظر گرفته است، بعد از اینکه مدتی را با تفریحات ساحلی گذراندید به باشگاه بیایید و با تمرینات دیگر به تجربیات لذت بخش سفر خود اضافه کنید. هتل یک رستوران فضای باز دارد که غذاهای تایلندی، اروپایی و دریایی سرو می نماید. در تریسارا گریل می توانید غذاهای دریایی کبابی میل کنید و در کافه آن هم نوشیدنی ها و آب میوه های خوشمزه را بچشید.رستوران هتل فاصله هتل تا ساحل کارانا 30 دقیقه رانندگی و تا شهر پوکت 45 دقیقه رانندگی است، هتل کرایه اتومیبل دارد می توانید سوار بر اتومبیل به مرکز پوکت برسید و جاذبه های دل این جزیره زیبا را هم ببینید، هر چند این هتل هر آنچه در پوکت به دنبال آن هستید را برای شما فراهم می نماید اما رفتن به خود پوکت و خرید از مراکز خرید و تجربه طعم رستوران های دیگر را هم از قلم نیاندازید. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید پس از آمدن به پوکت و پیاده شدن از هواپیما اتومبیل های اختصاصی هتل به طور رایگان شما را به هتل می رسانند، فاصله فرودگاه تا هتل 8.3 کیلومتر است و بعد از طی 15 دقیقه به راحتی به هتل می رسید.

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز | Crest Resort and Pool Villas

این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت می باشد، در خارج از مرکز پاتونگ در چند قدمی ساحل تری ترانگ (Tri Trang) قرار گرفته است. چشم انداز زیبایی از دریای آندامان اتاق های زیبا و ویلاهای استخر دار ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت در بخش شمالی جزیره یک ساعت رانندگی است. در ادامه خدمات تفریحی و رفاهی این هتل زیبا تشریح می گردد.

خدمات رفاهی این هتل زیبا که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت می باشد، شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها، خدمات برگزاری عروسی، مرکز تجاری 24 ساعته و پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد. خدمات حملو نقل فرودگاه با هزینه اضافی، صبحانه با هزینه اضافی، کتابخانه، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های چینی، کره ای، تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید. در این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز (تمام سال)، استخر بچه ها و نوجوانان، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا (هزینه اضافی) و همچنین امکانات و تجهیزات ورزش های بسیاری به چشم می خورد. همچنین دارای یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین این کافه استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

هتل سنترا گراند در پوکت | Centara Grand Beach Resort

هتل پنج ستاره سنترا گراند ریزورت (Centara Grand Beach Resort) در کنار ساحل این شهر واقع شده است. فضای داخلی هتل با تپه های سرسبز محیط دلپذیر و شادابی را پدید آورده است. این هتل جزء معدود هتل هایی است که ساحل اختصاصی دارد. در امتداد ساحل کناراین هتل درخت های نخل و صنوبر قرار گرفته اند و فضای زیبایی را برای این منطقه به وجود آورده است. دریای این منطقه بسیار تمیز و ماسه های ساحل بسیار نرم می باشند و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است که دارای ساحل های مناسب برای شنا، حمام آفتاب و غواصی می باشد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل سنترا گراند در پوکت

خدمات رفاهی این هتل زیبا شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها، مرکز تجاری 24 ساعته و پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی، صبحانه با هزینه اضافی، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است.

کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های چینی، آلمانی، روسی، تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 15:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 11:00 اقدام کنید. در این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است، امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز (تمام سال)، استخر بچه ها و نوجوانان، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا (هزینه اضافی) و همچنین امکانات و تجهیزات ورزش های بسیاری به چشم می خورد. همچنین دارای یک باغ و یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین این کافه استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

هتل آندامان وایت بیچ ریزورت | Andaman White Beach Resort

این هتل 5 ستاره 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و در آن زندگی لوکس در لب آب را تجربه می کنید. هتل به غیر از ساحل اخنتصاصی و چشم انداز زیبا از دریای آندامان، استخری بزرگ با طول 40 متر و تجهیزات ورزش های آبی رایگان را در اختیارتان می گذارد. با خدمات تفریحی و رفاهی این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است در ادامه آشنا شوید.

خدمات تفریحی و رفاهی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت

امکانات رفاهی از جمله اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش ها و مناطق عمومی هتل برای مهمانان فراهم شده است و امکانات خشکشویی نیز در این هتل 5 ستاره در دسترس می باشد. از دیگر خدماتی می توان به خدمات نگهبانی، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه در منطقه و خدمات میز پذیرش که به صورت 24 ساعته فعالیت دارد، اشاره نمود. می توانید زمانی که در این هتل اقامت دارید از امکاناتی نظیر دستگاه فکس و فتوکپی بهره ببرید. پذیرش هتل نیز در تمام 24 ساعت روز خدمات ارائه می دهد و صندوق امانات و انبار چمدان نیز جهت استفاده در زمان های ضروری می توانید چمدان خود را در آن به امانت بگذارید. در این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت می باشد، صبحانه با هزینه اضافی ارائه می گردد و پارکینگ نیز با هزینه اضافی در دسترس است. شما می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 وارد هتل شوید و در نظر داشته باشید تا قبل از ساعت 11:00 نیز می بایست اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

این هتل دارای امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز وسونا می باشد همچنین دارای رستوران است و یک کافه در بخشی از هتل موجود است که با ارائه انواع نوشیدنی ها از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 327

به "بهترین هتل های 5 ستاره پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید