والورده: سوارس مقابل اسلاویاپراگ بازی نمی کند، رقیب ما سبک بازی مشخصی دارد

به گزارش دیار سلمان، سرمربی بارسلونا، اسلاویاپراگ را یک تیم با سبک بازی معین خواند؛ تیمی که دونده و فیزیکی بازی و با تعداد نفرات زیاد در حملات حضور پیدا می نماید.

والورده: سوارس مقابل اسلاویاپراگ بازی نمی کند، رقیب ما سبک بازی مشخصی دارد

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویاپراگ در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: انتظار دارم بازی مشابهی را نسبت به بازی رفت ببینیم چون اسلاویا تیمی با سبک بازی تعیین است؛ تیمی دونده و فیزیکی که با تعداد نفرات زیاد در حملات حاضر می شود. وقتی شکست می خوریم به دنبال دلایل فوتبالی می گردم.

سرمربی بارسا گفت: فصل را چندان خوب آغاز نکردیم اما در ادامه 3 برد متوالی خارج از خانه به دست آوردیم. مقابل لوانته درست زمانی که همه چیز تحت اختیارمان بود، باختیم. حال باید از خودمان بپرسیم چرا باختیم و چه اتفاقی در بازی رخ داد که موجب شکست ما شد. به دلایل ماورایی و فوق تصور فکر نکردم. از مسئولیت هایم به عنوان مربی باخبرم. همه می دانیم روال کار چطور است. وقتی تیم شکست می خورد، اول نگاه ها به مربی است و من می پذیرم. مسئولیت تیم با مربی است. مقابل لوانته در حملات زهردار نبودیم و وقتی توپ را نداشتیم هم کار را برای حریف خیلی راحت کردیم.

وی گفت: هر بازیکنی باید جایگاهش در تیم را به دست بیاورد. همین قضیه برای گریزمان، پیکه یا سوارس هم صدق می نماید.درباره مصدومیت سوارس باید بگویم نمی دانم دقیقا چه زمانی برمی گردد. فردا که قطعا نیست و برای بازی شنبه شاید آماده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 668

به "والورده: سوارس مقابل اسلاویاپراگ بازی نمی کند، رقیب ما سبک بازی مشخصی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: سوارس مقابل اسلاویاپراگ بازی نمی کند، رقیب ما سبک بازی مشخصی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید