ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندگار شد

به گزارش دیار سلمان، به نظر می رسد بر خلاف شایعات مطرح شده ریکی پویج در جابجایی ژانویه بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندگار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انتظار می رفت که بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا این هلندی به جوانان تیمش اعتماد ویژه ای داشته باشد. همچنین در این بین به نظر می رسید ریکی پویج استعداد فوق العاده لاماسیا نقش ویژه ای در بارسلونای تحت راهنمایی رونالد کومان ایفا نماید.

با این حال چندی پیش نشریات اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که کومان در کمال ناباوری به پویج اعلام نموده که در تیم او نقشی ندارد و می تواند بارسا را ترک کند؛ موضوعی که حتی به تایید خود سرمربی هلندی نیز رسید و او در مصاحبه ای اظهار داشت که در صورت ماندن این بازیکن جوان در بارسا به او خیلی بازی نخواهد رسید بنابراین بهتر است به شکل قرضی جدا گردد.

با این حال پدیده جوان بلوگرانا ترجیح داد در این تیم بماند و مطابق انتظار او تا به اینجای فصل نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب تیم تحت راهنمایی رونالد کومان انجام دهد و به همین خاطر طی هفته های گذشته شایعاتی در رابطه با جدایی او مطرح شده است اما حالا فابریتزیو رومانو خبرنگاران مطرح اسکای اسپورتس مدعی شده که این بازیکن در ژانویه از جمع آبی اناری ها جدا نخواهد شد و حتی قرارداد او تا سال 2023 تمدید می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1525

به "ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندگار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندگار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید