واقعی یا کیک؟ آیفون طلایی خاویار در امارات، عکس

به گزارش دیار سلمان، همشهری آنلاین نوشت: شرکت خاویار (Caviar) یک برند لوکس واقع در دبی است که به علت ساخت گجت های سفارشی سازی شده اپل و سامسونگ مشهور شده است. این شرکت به تازگی، یک نسخه عجیب و غریب از آیفون 15 پرومکس را با الهام از فیلم نو Wonka با بازی تیموتی شلمی رونمایی نموده است.

واقعی یا کیک؟ آیفون طلایی خاویار در امارات، عکس

این گوشی خلاقانه، یک گوشی هوشمند معمولی نیست، بلکه یک شکلات کاملا خوراکی است که با دقت از شکلات طبیعی ساخته شده و با روکشی از طلای خوراکی 23 عیار تزئین شده است. این آیفون 15 پرو مکس شکلاتی با قیمت 1100 دلار عرضه می گردد که به طور شگفت انگیزی نزدیک به قیمت یک آیفون 15 پرو مکس استاندارد با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نزدیک است.

طلای خوراکی به کار رفته در این محصول به عنوان افزودنی E175 شناخته می گردد که کاملا بی خطر، ضد حساسیت و از نظر شیمیایی خنثی است، به این معنی که هیچ اثر نامطلوبی بر ترکیب خون یا هضم بدن ندارد. آیفون شکلاتی Caviar، دارای طعمی است که کوکی های بادام را با نت های خامه ای به ذائقه متبادر می نماید و طعمی تند را برای حدود 30 ثانیه به جا می گذارد.

علاوه بر نسخه شکلاتی، Caviar یک نوع لوکس و کاربردی تر از آیفون 15 پرومکس به نام Maze 18K نیز ارائه می دهد. این نسخه مزین به طلای 18 عیار و دارای 39 الماس است و با قیمت سرسام آور 50360 دلار عرضه می گردد. برای کسانی که علاقه مند به گجت های شخصی سازی شده هستند، خاویار آتلیه سفارشی را در وب سایت خود راه اندازی نموده است که در آن مشتریان می توانند یک گوشی با طراحی سفارشی با گزینه های مختلف برای سفارشی سازی، سبک های طراحی و مواد از جمله نوع شکلاتی سفارش دهند.

این نکته قابل ذکر است که رویکرد نوآورانه Caviar فراتر از آیفون های شکلاتی است. آنها به خاطر ایده های خلاقانه و گاهی عجیب وغریب شان مانند آیفون های وایکینگ و یوفو معروف هستند. از آنجایی که این برند همچنان با مفاهیم منحصر به فرد خود شگفتی می آفریند، می توان انتظار داشت که در سال های آینده شاهد طراحی های غیرعادی و لوکس آیفون بیشتری باشیم.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2402

به "واقعی یا کیک؟ آیفون طلایی خاویار در امارات، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعی یا کیک؟ آیفون طلایی خاویار در امارات، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید