هشدار ویژه گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس 6 بازی تا خاتمه فصل جاری فرصت دارد تا بتواند اختلاف 6 امتیازی خود با استقلال تهران را برای تصاحب صدر جدول جبران کند.

هشدار ویژه گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس

سرخپوشان مرکز که عملکرد قابل قبولی در طول فصل داشته اند در پنج ملاقات گذشته خود نتوانستند روال همیشگی را حفظ نمایند تا تنها 8 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را کسب کند.

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل طرفدار در آخرین بازی این تیم با تکرار همین نتیجه در ملاقات استقلال و پیکان همراه شد تا سرخ ها فرصت طلای کاهش اختلاف امتیاز را از دست بدهند.

سرمربی سرخپوشان مرکز که سال 1400 را با استعفا به سرانجام رساند در آغاز تمرینات پرسپولیس در سال نو حاضر شد تا با کشیدن خط قرمز روی استعفای خود برای رسیدن به ششمین قهرمانی عزم خود را جزم کند. با این حال کسب یک امتیاز از بازی با طرفدار باعث شد تا معادلات کادر فنی این تیم بار دیگر بر هم بخورد.

یحیی گل محمدی در تمرینات پس از این تساوی جدی تر از همواره با بازیکنان صحبت نموده است و از آنها خواسته تا امتیازات را به راحتی از دست ندهند و بتوانند با تمرکز بیشتر از موقعیت های گلزنی خود استفاده بهتری نمایند.

سرمربی پرسپولیس از بازیکنان خود بابت عدم استفاده از موقعیت های گلزنی ناراحت است و به آنها اعلام نموده است در صورت ادامه این فرایند می تواند شرایط دیگری برای آنها رقم بخورد که چندان خوشایند مجموعه تیم نخواهد بود.

هشدارهای یحیی به بازیکنان پرسپولیس در حالی صورت گرفت که آنها تنها 6 بازی دیگر در لیگ برتر برای جبران اختلاف امتیاز با رقیب سنتی فرصت دارند تا بتوانند به ششمین قهرمانی متوالی خود برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2154

به "هشدار ویژه گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ویژه گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید