مهاجمی که داغ دلِ پرسپولیس را تازه می&zwnjکند!

به گزارش دیار سلمان، یکی از گزینه های یحیی گل محمدی پس از جدایی علی علیپور در بازار جابجایی تابستانه و پیش از شروع بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، شهاب زاهدی مهاجم سابق سرخ پوشان پایتخت بود و یحیی در تلاش بود تا پس از 4 سال دوری از پرسپولیس، بتواند زاهدی را به بازگشت راضی کند؛ البته زاهدی آن روز های پرسپولیس با زاهدی این روز های المپیک دونتسک فرسنگ ها اختلاف سطح دارد. آن زمان به مهاجم جوان سرخ ها فرصت بازی نرسید و او در مجموع دو فصل نتوانست برای پرسپولیس پنج بار نیز به میدان رود.

مهاجمی که داغ دلِ پرسپولیس را تازه می&zwnjکند!

اما این روز ها شهاب زاهدی پرچمدار گلزنان فوتبال اوکراین شده و شب گذشته نیز در جریان هفته دوازدهم لیگ اوکراین، با ثبت دو گل به نام خود توانست تعداد گل های خود در فصل جاری را به عدد 8 برساند و پیشتاز جدول گلزنان شود؛ سنگ پیش پای مدیران پرسپولیس برای جذب زاهدی، رقم نیم میلیون یورویی رضایت نامه او بود که باعث شد تا پایان انتقالش به پرسپولیس منتفی شود و در نهایت مدیران سرخ پوش بتوانند آرمان رمضانی را از سایپا به عنوان یک مهاجم نوک البته در کنار جذب عیسی آل کثیر به خدمت بگیرند.

بدون تردید تداوم درخشش زاهدی در 14 هفته پیش روی و باقیمانده از فصل 2020-2021 لیگ اوکراین می تواند او را به عنوان آقای گلی این تورنمنت برساند، هر چند او هفته دیگر و پس از اتمام نیم فصل نخست لیگ اوکراین، با چالش چندین پیشنهاد بدون تردید روبرو خواهد بود که شاید جذاب ترین آن نیز پیشنهاد تیم نامدار دیناموکیف اوکراین باشد که باید دید انتخاب لژیونر ایرانی چه خواهد بود و او در پیراهن المپیک دونتسک برای رسیدن به کفش طلای لیگ اوکراین تلاش می کند یا در جابجایی زمستانه، پیراهن تیمی شناخته شده و عنوان دار را در فوتبال اوکراین به تن خواهد کرد؟

شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس در حال حاضر با 8 گل در صدر گلزنان لیگ اوکراین است. مهاجمی که یحیی گل محمدی او را برای این فصل می خواست، اما مبلغ درخواستی المپیک دونتسک مانع از این انتقال شد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1466

به "مهاجمی که داغ دلِ پرسپولیس را تازه می&zwnjکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمی که داغ دلِ پرسپولیس را تازه می&zwnjکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید