مزیت اجاره کردن خانه های کوچک برای زوج های جوان چیست؟

به گزارش دیار سلمان، اگر شما جزو آن دسته از زوج های جوانی هستید که با شرایط مالی این روزها، هنوز گمان می کنید که برای آغاز زندگی مشترکتان احتیاج به یک خانه عظیم دارید و به دلیل مشکل مالی، مدت هاست آغاز زندگی مشترکتان را به تعویق انداخته اید، مطالعه این نوشتار به شدت برای شما توصیه می گردد. یا اگر عروس خانم جوانی هستید که رویای یک خانه شیک و لاکچری را در سر دارید و حتی فکر اجاره یک خانه کوچک و ارزان تمام رویاهایتان را به هم می ریزد، حالا دقیقاً وقت آن است که با مطالعه مقاله پیش رویتان کمی در رؤیاها و آرزوهایتان تغییر ایجاد کنید و به اجاره آپارتمان کوچک فکر کنید. چرا که برای آغاز زندگی مشترکتان بیشتر از ابعاد و متراژ خانه احتیاج به عشق، امید و اشتیاق خواهید داشت و طول و عرض آپارتمانی که برای زندگی انتخاب می کنید، تأثیری در کیفیت زندگی تان نخواهد گذاشت. از طرفی اگر شما یکی از والدین این زوج های جوان هستید، خواندن این مقاله و تفکر به نوشته های آن به شما هم توصیه می گردد. ازآنجایی که می توانید در این شرایط مالی نامساعد و اوضاع بی ثبات بازار رهن و اجاره مسکن، زوج های جوان را برای اجاره آپارتمان کوچک تر تشویق و ترغیب کنید. به نظر می رسد برای یک زوج جوان، اجاره آپارتمان یک خوابه گزینه مناسبی خواهد بود.

مزیت اجاره کردن خانه های کوچک برای زوج های جوان چیست؟

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مطالعه این مقاله به شما خواهد گفت که اجاره آپارتمان کوچک یا اجاره آپارتمان زیر 40 متر برای زوج های جوان به لحاظ روینمودهای مالی، اجتماعی و بعضی موارد دیگر که در ادامه ذکر خواهد شد، چه مزیت هایی را به همراه خواهد داشت.

  • برای اجاره خانه های کوچک چقدر باید هزینه کنید؟
  • مزیت مالی اجاره آپارتمان کوچک برای زوج های جوان
  • تأثیر فضای کوچک در اجاره آپارتمان زیر 40 متر در میزان و چگونگی خرید جهیزیه
  • سهولت نظافت و ساماندهی آپارتمان کوچک
  • راه چاره هایی برای کمبود فضا در آپارتمان های کوچک

برای اجاره خانه کوچک و کم متراژ چقدر باید هزینه کنید؟

خانه های کوچک متراژ به طور معمول مشتریان و هواداران زیادی دارد و بازار آن نسبت به سایر خانه ها، همواره در رونق است. امروزه پیدا کردن خانه های کوچک و نقلی که برای زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت دل چسب تر است، کار بسیار سختی شده است. به طوری که اجاره آپارتمان زیر 40 متر با مبلغ رهن و اجاره مناسب به دغدغه بسیاری از زوج های جوان تبدیل شده است، به این دلیل که نرخ اجاره بسیار بالای خانه ها، افراد را به سمت خانه های نقلی و اجاره خانه کوچک متمایل نموده است. باید بدانید ازآنجایی که این خانه های کوچک به دلیل اجاره خانه نسبتا ارزان تر، مشتریان و هواداران زیادی دارند، اجاره آپارتمان کوچک و مناسب احتیاج به آگاهی و هوشیاری زیادی دارد.

همچنین برای اجاره خانه کوچک در منطقه بریانک، سه طبقه تکواحدی که 40 متر است، باید 15 میلیون تومان بابت رهن و ماهانه 700 هزار تومان برای اجاره هزینه کرد.

در خیابان باغ صبا، خیابان کلیم کاشانی اجاره آپارتمان یک خوابه 40 متری، 10 میلیون تومان رهن و 800 هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در خیابان جیحون نرسیده به مرتضوی، نیز برای اجاره خانه کوچک 35 متری، باید 30 میلیون تومان ودیعه و 500 هزار تومان اجاره پرداخت کنید.

در منطقه سیدخندان خیابان دبستان، اجاره آپارتمان کوچک 35 متری را 15 میلیون رهن و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره گذاشته اند.

در خیابان دربند، بابت اجاره خانه کوچک 39 متری 7سال ساخت با کف پوش پارکت، فاقد آسانسور و پارکینگ باید 45 میلیون تومان رهن بدون پرداخت اجاره در نظر بگیرید.

در خیابان پیروزی (نبرد شمالی)، بابت اجاره خانه کوچک 40 متری تک واحدی، طبقه دوم با کف سرامیک باید 30 میلیون تومان رهن و 1میلیون تومان جهت پرداخت اجاره در نظر بگیرید.

با آنالیز موارد بالا متوجه خواهید شد که توجیه مالی اجاره خانه کوچک بسیار زیاد است، دقیقاً به همین خاطر است که استقبال و اشتیاق نسبت به رهن و اجاره آپارتمان های کوچک و نقلی در تهران بین زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت، بسیار بالاست.

مزیت مالی اجاره آپارتمان کوچک برای زوج های جوان

زوج های جوان که عمدتاً بنا به دلایل واضح و روشنی که همه ما می دانیم، احتمالاً با حجم عظیمی از مسائل ریز و درشت مالی دست به گریبان هستند؛ برای آغاز زندگی مشترک چاره ای جز اجاره آپارتمان کوچک یا حتی آپارتمان زیر 40 متر ندارند. اجاره خانه ارزان می تواند در مدیریت هزینه ها در اوایل زندگی مشترک زوج های جوان به شدت تأثیرگذار باشد.

اجاره آپارتمان یک خوابه با توجه به شرایط یک زوج جوان به لحاظ مالی گزینه بسیار خوبی است، ضمن اینکه آپارتمان های کم متراژ و یک خوابه با توجه به تقاضای خانواده های کم جمعیت و به طورکلی زوج های جوان طراحی و ساخته می شوند.

تأثیر اجاره آپارتمان زیر 40 متر در میزان و چگونگی خرید جهیزیه

وقتی آپارتمان کوچکی را برای آغاز زندگی مشترکتان انتخاب نموده اید، به طورکلی و درواقع سبک زندگی مقتصدانه ای را حداقل برای چند سال اول زندگی تان برگزیده اید، چراکه فضای کوچک خانه تان شما را در جهت خرید وسایل و تجهیزات کمتر اما کاربردی تری قرار می دهد.

فایده اول این سبک زندگی این است که به نوعی برای زوج های جوان تمرین سازگاری و قناعت است و از طرف دیگر تا حد زیادی از خرید لوازم بی فایده و ناکارآمد که این روزها در تهیه جهیزیه مرسوم است، جلوگیری می نماید.

اجاره آپارتمان کوچک برای زوج های جوان، برای هر دو طرف مزیت هایی را به همراه دارد؛ هم اینکه آقای داماد و خانواده اش با اجاره آپارتمان زیر 40 متر درواقع پیروز به اجاره خانه ارزان می شوند، و در این صورت مبلغ رهن و اجاره ماهیانه کمی کمتر محاسبه خواهد شد، هم اینکه عروس خانم و خانواده اش با توجه به کمبود فضا و متراژ آپارتمان کوچک می توانند در تهیه و خرید جهیزیه کمتر دست به جیب شوند. به هرحال اجاره آپارتمان زیر40 متر یک بازی برنده برنده برای هر دو خانواده خواهد بود.

سهولت نظافت و ساماندهی آپارتمان کوچک

شرایط مالی اول ازدواج احتمالاً برای زوج های جوان این شرایط را ایجاد می نماید که هردوی آن ها شاغل بوده و برای پرداخت اقساط وام ازدواج و هزار خرج پشت سر گذاشته شده و پیش رو، کمی بیشتر از قبل کارنموده و پس انداز نمایند. بنابراین عروس خانم های امروزی مثل گذشته فرصت رُفت و روب و شست وشو نخواهند داشت و یکی از مزیت های اجاره آپارتمان زیر 40متر نحوه نظافت و مرتب کردن خانه خواهد بود. در این صورت زوج های جوان که احتمالاً تجربه زیادی در تمیز کردن و نظافت ندارند، می توانند به راحتی از عهده پاک سازی و نظافت آپارتمان های کوچک بربیایند.

راه چاره هایی برای کمبود فضا در آپارتمان های کوچک

اغلب زوج های جوان دوست دارند صاحب یک خانه رؤیایی و زیبا باشند، در ذهن همه خانه زیبا و رؤیایی یک خانه عظیم و دل باز است. اما امروزه با به کارگیری هنر دکوراسیون می توانید یک آپارتمان نقلی و کوچک را نیز به صورت بسیار شیک و دل باز چیدمان کنید. احتیاجی نیست نگران باشید و مُدام به فکر نقل مکان به جایی عظیم تر باشید.

در ادامه این نوشتار می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که بتوانید با استفاده از آن ها در یک آپارتمان کوچک احساس راحتی و آرامش داشته باشید. عظیم نشان دادن خانه کوچک و استفاده از رازهای چیدمان حرفه ای در دکوراسیون داخلی این امکان را به شما می دهد تا از کمترین فضای موجود در خانه، بیشترین استفاده را ببرید و به خانه خود حس عظیمی و جاداری دهید.

نورپردازی صحیح و استفاده از رنگ سفید

فضاهای تاریک و کم نور معمولاً کوچک تر و دلگیرتر به نظر می رسند. وقتی یک آپارتمان کوچک اجاره می کنید بهتر است با نور مناسب آن را روشن تر کنید. البته که یک فرش بارنگ روشن نیز می تواند فضای اتاق را عظیم تر نشان دهد. دیوارهای با رنگ روشن نیز در ایجاد فضای عظیم تر و جلوه ی دل بازتر در خانه بسیار تأثیرگذارند.. اما اگر دیوارهای آپارتمانتان تیره است، سعی کنید رنگ فرش را همواره کمی روشن تر از آن انتخاب کنید. پرده های حریر سفید، روی فضاسازی به منظور عظیم تر نشان دادن آپارتمانتان تأثیر زیادی می گذارد پس نباید آن را نادیده بگیرید.

انتخاب مبلمان مناسب آپارتمان کوچک

مبلمان تاشو و کم جا گزینه مناسبی برای آپارتمان های کوچک هستند. بعد از انتخاب یک مبلمان که توصیه می گردد حتماً بعد از اجاره آپارتمانتان باشد. (تا از مناسب بودن و درستی انتخابتان مطمئن باشید) بهتر است رنگ روشن را برای آن در نظر بگیرید. رعایت این نکته در ایجاد فضای دل نشین و آرام در آپارتمان کوچک شما بسیار مؤثر است. راه دیگر این است که به دنبال مبلمان منحنی باشید، این نوع مبلمان در عظیم تر نشان دادن فضا بسیار کارآمد و کاربردی هستند.

پارتمان های کوچک و دارای مساحت کم را می توان با دکوراسیونی خلاق به بهترین نحو طراحی کرد. به طوری که تمام لوازم ضروری و فضاهای مورداحتیاج را در اختیار داشت. شاید برای بسیاری از ساکنان این کاشانه های کوچک، چیدن یک خانه شیک و زیبا و درنتیجه تبدیل آن آپارتمان کوچک به خانه ای گرم، دل نشین و درعین حال شیک و مدرن، بسیار ناممکن و دور از ذهن به نظر برسد.

پیشنهاد می گردد اگر تصمیم به اجاره آپارتمان کوچک گرفته اید در موتورهای جستجوگر به دنبال راه چاره هایی برای کمبود فضا در آپارتمان های کوچک باشید تا ضمن اجاره خانه ارزان با دکوراسیون مناسب از سکونت در آن لذت ببرید.

داشتن آپارتمان ها با فضاهای عظیم برای هر فردی مقدور نیست. اما دکوراسیون داخلی فضای خانه می تواند تا حدود بسیاری این فضا را به وجود بیاورد. بنابراین درصورتی که ناچار به اجاره آپارتمان زیر 40 متر هستید، اگر با چیدمان و دکوراسیون درستی آن را دکور کنید، به راحتی صاحب یک خانه کوچک و زیبا خواهید بود.

منبع: هومینگ
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1045

به "مزیت اجاره کردن خانه های کوچک برای زوج های جوان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت اجاره کردن خانه های کوچک برای زوج های جوان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید