مددی: برای دریافت مجوز حرفه ای از AFC شبانه روز کوشش می کنیم، طلبکاران بخشی از طلب های شان را ببخشند

به گزارش دیار سلمان، معاون باشگاه استقلال گفت: برای دریافت مجوز حرفه ای AFC شبانه روزی در کوشش هستیم که این اتفاق بیفتد.

مددی: برای دریافت مجوز حرفه ای از AFC شبانه روز کوشش می کنیم، طلبکاران بخشی از طلب های شان را ببخشند

به گزارش خبرنگاران، احمد مددی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه، در مورد فعالیت های اجرا شده جهت اخذ مجوز حرفه ای استقلال، گفت: همانطور که می دانید ما فرصت بسیار کمی برای اخذ مجوز از سوی AFC داریم و به همین دلیل و به صورت شبانه روز در کوشش هستیم تا با طلبکاران به توافق برسیم. ظرف روزهای اخیر با بعضی از طلبکاران به توافق رسیده ایم که جا دارد از آنها تشکر کنم. مثلا با محمد مهدی نظری، اسماعیل شریفات، باشگاه پیکان و عزیزانی دیگر به توافق نهایی یا تسویه حساب رسیده ایم. همچنین تقریبا با تمامی مربیان پایه استقلال در سال های گذشته هم تسویه حساب اقتصادی نموده ایم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر تمرکزمان روی بازیکنان و مربیان سال های اخیر است و به عنوان عضو کوچک خانواده عظیم باشگاه استقلال از این عزیزان می خواهم همکاری نمایند و با بخشیدن بخشی از طلب های شان، ما را در اخذ مجوز حرفه ای گری یاری نمایند. مطمئنا همه این عزیزان به خوبی از شرایط اقتصادی باشگاه استقلال و بدهی های داخلی و خارجی این باشگاه که گرفتاری عظیمی محسوب می گردد، اطلاع دارند. منابع اقتصادی باشگاه هم محدود است و عزیزانی که در گذشته در کسوت مربی یا بازیکن در استقلال بوده اند، امروز هم می توانند به استقلال یاری برسانند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد: به طور مثال مهدی نظری با بخشیدن بخش عمده ای از مطالباتش به ما واقعا یاری کرد و ان شاءالله سایر عزیزان هم با بخشیدن بخشی از مطالبات خود، باشگاه استقلال را در حل پرونده های موجود یاری خواهند کرد تا استقلال فصل بعد هم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد و بتواند با موفقیت هایش، دل طرفداران را شاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1288

به "مددی: برای دریافت مجوز حرفه ای از AFC شبانه روز کوشش می کنیم، طلبکاران بخشی از طلب های شان را ببخشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: برای دریافت مجوز حرفه ای از AFC شبانه روز کوشش می کنیم، طلبکاران بخشی از طلب های شان را ببخشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید