قرارداد گریلیش با استون ویلا تمدید شد

به گزارش دیار سلمان، باشگاه استون ویلا قرارداد هافبک انگلیسی اش را تمدید کرد.

قرارداد گریلیش با استون ویلا تمدید شد

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استون ویلا بعدازظهر امروز (سه شنبه) اطلاع داد جک گریلیش قرارداد پنج ساله جدیدی را با این باشگاه امضا و خودش را تا سال 2025 به استون ویلا متعهد نموده است. کاپیتان 25 ساله استون ویلا که محصول این باشگاه انگلیسی است و از سال 2012 به عضویت تیم اصلی این باشگاه درآمد، تا به امروز در 186 بازی برای استون ویلا به میدان رفته و 25 گل نیز به ثمر رسانده است.

گریلیش که اخیراً شایعه پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استون ویلا گفت: خوشحالم که خودم را با امضای این قرارداد به استون ویلا متعهد کردم. اینجا باشگاه و خانه من است و از بودن در اینجا خوشحالم. مالکان باشگاه برایم شفاف سازی کردند که چه جاه طلبی دارند و چطور می خواهند استون ویلا را بسازند. دوران فوق العاده ای پیش روی مان است و خیلی خوشحالم که بخشی از این تیم خواهم بود.

این هافبک انگلیسی فصل گذشته در 41 بازی برای استون ویلا به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 10 گل، هشت پاس گل هم برای هم تیمی های خود ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1241

به "قرارداد گریلیش با استون ویلا تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد گریلیش با استون ویلا تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید