طراحی حیاط ویلا: لیگ برتر انگلیس، استون ویلا با پیروزی خانگی مقابل لسترسیتی، از روباه ها سبقت گرفت، تداوم روزهای خوب جرارد در ویلاپارک

به گزارش دیار سلمان، تیم فوتبال استون ویلا با غلبه بر میهمان خود، سومین پیروزی اش را با راهنمایی استیون جرارد جشن گرفت تا فرایند خوبی که با این مربی جوان انگلیسی شروع نموده ادامه داشته باشد.

طراحی حیاط ویلا: لیگ برتر انگلیس، استون ویلا با پیروزی خانگی مقابل لسترسیتی، از روباه ها سبقت گرفت، تداوم روزهای خوب جرارد در ویلاپارک

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در بازی ماقبل خاتمهی هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال استون ویلا در استادیوم ویلاپارک میزبان لسترسیتی بود و در خاتمه پیروز شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی ازری کنسا دو بار در دقایق 17 و 54 برای استون ویلا گلزنی کردند و هاروی بارنز در دقیقه 14 تنها گل روباه ها را به ثمر رساند. به این ترتیب استون ویلا سومین پیروزی خود در چهارمین بازی اش تحت راهنمایی استیون جرارد کسب کرد و با این نتیجه مانند میهمانش 19 امتیازی شد اما به سبب تفاضل گل بهتر نسبت به آن، جایش را در جایگاه دهم جدول گرفت و روباه ها را به رده یازدهم فرستاد.

در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم های اورتون و آرسنال در استادیوم گودیسون پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2018

به "طراحی حیاط ویلا: لیگ برتر انگلیس، استون ویلا با پیروزی خانگی مقابل لسترسیتی، از روباه ها سبقت گرفت، تداوم روزهای خوب جرارد در ویلاپارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی حیاط ویلا: لیگ برتر انگلیس، استون ویلا با پیروزی خانگی مقابل لسترسیتی، از روباه ها سبقت گرفت، تداوم روزهای خوب جرارد در ویلاپارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید