قانون سختگیرانه رانندگی در کانادا: تعویض آهنگ با تلفن همراه حین رانندگی ممنوع!

به گزارش دیار سلمان، بسیاری از افراد عادت دارند هنگام رانندگی موسیقی گوش دهند، اما به نظر می رسد این موضوع در کانادا به یک معضل جدی تبدیل شده است، چرا که گوشی دادن به موسیقی به وسیله تلفن همراه در ماشین بسیار سخت است.

قانون سختگیرانه رانندگی در کانادا: تعویض آهنگ با تلفن همراه حین رانندگی ممنوع!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، یک زن اهل ونکوور می گوید که میخواهد از یک قانون هدایت و رانندگی شکایت کند. این قانون بر این اساس است که در دست دریافت تلفن همراه و تعویض آهنگ حین رانندگی ممنوع است.

بریتنی تیلور می گوید که یک مأمور او را در نزدیکی خیابان شلبورن در آستانه سال نو میلادی متوقف نموده و به او گفته که حق نداشته حین رانندگی موسیقی را در گوشی خود عوض کند. جالب است که وی تاکید نموده مامور پلیس از بدون سابقه بودن وی و پاک بودن گواهینامه رانندگی تعریق نموده است. او می گوید:من یک دختر دارم که به مدرسه می رود و خودم میز دانشجو هستم و در نتیجه به شدت از لحاظ شرایط اقتصادی و کاری در مضیقه قرار دارم و نمی توانم چنین جریمه ای را پرداخت کنم یا رانندگی نکنم.

در بیانیه ای ، پلیس اعلام کردکه رانندگان فقط اجازه دارند یک بار تلفن خود را لمس نمایند تا به یک تماس تلفنی پاسخ دهند یا خاتمه دهند اما حق ندارند مرتب گوشی به دست و به دنبال آهنگ باشند. این قانون اجازه لمس دستگاه را برای پخش موسیقی نمی دهد و این کار فقط باید قبل از رانندگی انجام گردد.

اما کیلا لی ، وکیل کانادایی می گوید که این قوانین آشکار نیستند و افراد نمی دانند باید در قبال این موضوعات چه برخوردی داشته باشند. اکنون تیلور امیدوار است که گواهینامه لغو شده خود را دوباره به دست آورد.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 908

به "قانون سختگیرانه رانندگی در کانادا: تعویض آهنگ با تلفن همراه حین رانندگی ممنوع!" امتیاز دهید

1 کاربر به "قانون سختگیرانه رانندگی در کانادا: تعویض آهنگ با تلفن همراه حین رانندگی ممنوع!" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون سختگیرانه رانندگی در کانادا: تعویض آهنگ با تلفن همراه حین رانندگی ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید