فصل چهار سریال Outlander کجا فیلمبرداری شده است؟

به گزارش دیار سلمان، سریال غریبه یا Outlander یک مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی آمریکایی است که بر اساس رمانی با همین نام به قلم دایانا گابالدون ساخته شده است.

فصل چهار سریال Outlander کجا فیلمبرداری شده است؟

سریال های کمی پیدا می شوند که به مقدار سریال Outlander (غریبه) لوکیشن هایی در چشم مقدارا و منظره ها زیبای طبیعی داشته باشند.

در این سریال مجذوب نماینده، لوکیشن هایی بسیار دیدنی و نفس گیر از ارتفاعات اسکاتلند را می بینید. اخیرا این کشور به خاطر این سریال پرطرفدار، با رشد قابل توجهی در گردشگری روبرو شده است و افراد زیادی از سراسر جهان برای تماشای لوکیشن های این سریال، به اسکاتلند سفر می نمایند.

در انتهای فصل سوم، فریزر را در ساحلی در آمریکا دیدید بنابراین ماجرای این زوج در فصل چهارم در کارولینای شمالی ادامه دارد.

در واقعیت، لوکیشن های فیلم فاصله زیادی از هم ندارند و احتمالا هواداران اگر بشنوند که عوامل تهیه سریال برای فیلمبرداری زیاد جابه جا نمی شوند، تعجب خواهند کرد. عوامل فیلم از لوکیشن های جایگزین در اسکاتلند برای فیلمبرداری منطقه ها مختلف استفاده می نمایند درست مثل فصل سوم که از همین روش برای نمایش ماجرای کاراکترها در جامائیکا استفاده شده بود.

استودیوی اصلی Outlander، استودیویی به نام Wardpark Studios است که از زمان شروع فیلمبرداری فصل اول تا به امروز، توسعه زیادی پیدا نموده است. این استودیو در شهر کامبرنولد قرار گرفته است. محوطه توریستی یا دره کوهستانی کامبرنولد (Cumbernauld Glen) در نزدیکی آن قرار گرفته است و برای عموم مردم قابل دسترسی است. بسیاری از هواداران فیلم هنگام فیلمبرداری در این منطقه جمع می شوند تا بازیگران محبوب خود را در حال ایفای نقش، از نزدیک ببینند.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، جنگل های اسکاتلند است که در این فصل از سریال غریبه، به عنوان لوکیشن جایگزین کارولینای شمالی، مورد استفاده قرار گرفته اند.

طبق پیش بینی های آنلاین، این منطقه به عنوان لوکیشن Frasers Ridge مورد استفاده قرار گرفته است یعنی منطقه وسیعی که قهرمان های داستان، کوشش می نمایند تا خانه نو خود را در آن بنا نمایند.

هواداران سرسخت این سریال بعلاوه ذکر می نمایند که یکی از ستاره های سریال، سم هیوین در یکی از مصاحبه های خود با تلویزیون بریتانیا اعلام نموده است که فصل نهایی، در این منطقه فیلمبرداری شده است.

دو کلیسای باشکوه نیز در فصل چهار این سریال به نمایش در می آیند. یکی کلیسای جامع سنت اندرو گلاسکو (St Andrew) در گلاسکو و دیگری میدان و کلیسای جامع دانبلین (Dunblane Cathedral).

در تصویر بالا پارک ییلاقی کالدرگلن را می بینید که در سریال، به جای کالیفرنیای شمالی قرار گرفته است.

در مجموع مراحل فراوری این سریال بیشتر از همه در اسکاتلند فیلمبرداری شده است و عوامل آن به اسکاتلند وفادار بوده اند.

گرچه آمریکا را به عنوان پس زمینه صحنه های سریال نخواهید دید؛ ولی بسیاری از لوکیشن های این داستان، در آمریکا قرار دارند. مثلا کوهستان بلو ریج (Blue Ridge Mountains) که ارتباط تنگاتنگی با اسکاتلند و فرهنگ اسکاتلندی دارد.

در کتاب ها، فریزر ریج، جایی در کوهستان بلو ریج قرار گرفته است که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2066

به "فصل چهار سریال Outlander کجا فیلمبرداری شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل چهار سریال Outlander کجا فیلمبرداری شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید