عرضه Skull and Bones با تأخیر مجدد به اوایل 2024 موکول شد

به گزارش دیار سلمان، به عنوان بخشی از آخرین گزارش عایدی خود برای نیمه اول سال مالی 24-2023، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) اعلام نموده که انتشار بازی ماجراجویی Skull and Bones بار دیگر با تأخیر روبرو شده و اکنون در چند ماه اول سال 2024 عرضه خواهد شد.

عرضه Skull and Bones با تأخیر مجدد به اوایل 2024 موکول شد

لازم به ذکر است که این بازی از سال 2013 در حال توسعه بوده است، اما پس از رونمایی رسمی در سال 2017 با تاخیرهای مکرر روبرو شده است و این تاخیرها مطابق انتظار برای ارائه ای تجربه ای بهتر اجرا شده است. البته Skull and Bones از آن موقع تا به امروز یک نسخه بتا نیز دریافت نموده است، اما اخباری در خصوص تاریخ انتشار نسخه اصلی آن وجود ندارد اما انتظار می رود که زمانی در بازه ژانویه تا مارس 2024 عرضه گردد. هیچ دلیلی برای این تأخیر اخیر ارائه نشده است.

در این میان Skull and Bones تنها اثری نیست که با تأخیر روبرو شده است. بازی Star Wars: Outlaws که در ابتدا قرار بود قبل از سرانجام سال مالی جاری یوبی سافت در 31 مارس 2024 عرضه گردد، اکنون نیز با تاخیر روبرو شده است. این بازی امیدوارکننده استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment)، در سال مالی آینده یوبی سافت، یعنی مدتی پس از آوریل 2024 عرضه خواهد شد.

این بدان معناست که زمان انتشار به جامانده یوبی سافت برای سال مالی جاری شامل آثاری نظیر Assassins Creed Nexus VR ،Avatar: Frontiers of Pandora ،Just Dance 2024 ،Prince of Persia The Lost Crown و Skull and Bones می گردد. بازی های رایگان Rainbow Six Mobile ،The Division Resurgence و XDefiant نیز قرار است تا قبل از 31 مارس سال آینده عرضه شوند.

در جایی دیگر از گزارش عایدی خود، یوبی سافت در خصوص طرح کاهش هزینه در حال اجرا خود صحبت کرد که به عنوان بخشی از برنامه تجدید ساختار هدفمند این شرکت پس از نتایج مالی ناامیدکننده در ژانویه شروع شده است. این ناشر اعلام نموده که ترکیبی از بازسازی و نظارت شدید بر استخدام ها منجر به کاهش بیش از 1300 کارمند در شعبه های مختلف این شرکت در سراسر دنیا بین سپتامبر 2022 تا سپتامبر 2023 شده است.

در این میان، مدیرعامل یوبی سافت، ایو گیلموت (Yves Guillemot)، بیان نموده که این شرکت از شتاب فروش اساسینز کرید میراژ و The Crew Motorfest که اخیراً عرضه شده اند، راضی است. گیلموت بعلاوه خاطرنشان می نماید که قرارداد حقوق استریم ابری خود با اکتیویژن بلیزارد که به وسیله مایکروسافت برای برطرف نگرانی های اداره تنظیم بازار بریتانیا در خصوص خرید 69 میلیارد دلاری این شرکت اجرا شده بود، اکنون نهایی شده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 14 آبان 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2397

به "عرضه Skull and Bones با تأخیر مجدد به اوایل 2024 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Skull and Bones با تأخیر مجدد به اوایل 2024 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید