عرضه گوشی ارزان شیائومی با قدرت زوم بی سابقه

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شیائومی بر خلاف بسیاری از شرکت های رقیب مانند ال جی، هواوی، اپل و سامسونگ تا به حال توجه چندانی به ضرورت استفاده از دوربین های پریسکوپی در تولیدات خود نشان نداده بود و همین مساله باعث شده بود این شرکت نتواند گوشی هایی باریک تولید کند.

عرضه گوشی ارزان شیائومی با قدرت زوم بی سابقه

اما این نقص در گوشی Mi 10 Lite Zoom Edition برطرف شده است. این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون 765 نسل پنجم، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و از یک باتری 4160 میلی آمپری نیز بهره مند است. دقت نمایشگر 6.57 اینچی این گوشی 2400 در 1080 پیکسل است.

قدرت زوم دوربین پریسکوپی گوشی یادشده به 50 برابر می رسد. البته این زوم به صورت دیجیتالی رخ می دهد و قدرت زوم اپتیکال این دوربین تنها 5 برابر است. این رقم در مورد بیشتر دوربین های گوشی های رقیب از 2 تا 3 برابر فراتر نمی رود. این گوشی مجهز به یک دوربین 48 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دید 120 درجه نیز هست. همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت این گوشی 300 دلار است که در مقایسه با نمونه های مشابه رقیب رقم مناسبی محسوب می شود. هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1073

به "عرضه گوشی ارزان شیائومی با قدرت زوم بی سابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی ارزان شیائومی با قدرت زوم بی سابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید