سیدعباسی: جنگندگی و کوشش در DNA تیم فجر است، امیدوارم برترین فرد زمین، داور باشد

به گزارش دیار سلمان، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امیدوارم برترین فرد زمین در بازی با فجر سپاسی، داور باشد و قضاوت خوبی به نمایش بگذارد.

سیدعباسی: جنگندگی و کوشش در DNA تیم فجر است، امیدوارم برترین فرد زمین، داور باشد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، سید داود سیدعباسی درباره جدال خارج از خانه شاگردانش مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: خوشحالم به شیراز می رویم و با تیم خوب فجر بازی داریم. همه از علاقه قلبی من به فجر و مردم شیراز باخبر هستند. فوتبالم را مدیون فجر هستم و به همه این موضوع را گفته ام. همواره حمایت مردم شیراز را پشت سرم داشته ام.

وی با اشاره به تغییرات در کادر فنی تیم فجر گفت: به علی اصغر کلانتری که زحمت زیادی کشید و همراه با فجر قهرمان دسته اول شد، خسته نباشید می گویم. بعلاوه به مهرزاد معدنچی بابت انتخابش تبریک می گویم که فردا اولین تجربه اش را خواهد داشت. به همین علت این بازی برای او و من جذابیت های خوش را دارد. چیزی که مسلم است، اینکه بازی فردا در فکر من و معدنچی ماندگار خواهد بود.

سرمربی شهر خودرو مطرح کرد: جنگندگی و کوشش در DNA تیم فجر وجود دارد. در طرف مقابل بازیکنان ما در این چند بازی اخیر نشان دادند که نهایت کوشش می نمایند و البته در نتیجه گیری بدشانس بودند. بازی جانداری خواهد بود و زیبا از کار در خواهد آمد.

سیدعباسی گفت: امیدوارم برترین فرد زمین در بازی فردا، داور باشد و قضاوت خوبی به نمایش بگذارد. با وجود همه ارادتی که به فجر دارم، فردا به عنوان نماینده خراسان امیدوارم نماینده شایسته ای برای استان باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2133

به "سیدعباسی: جنگندگی و کوشش در DNA تیم فجر است، امیدوارم برترین فرد زمین، داور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: جنگندگی و کوشش در DNA تیم فجر است، امیدوارم برترین فرد زمین، داور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید