سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/اصفهان مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور به میزبانی هیئت هندبال اصفهان، با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان و نایب قهرمانی ذوب آهن به سرانجام رسید.

سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید

رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور که به میزبانی هیئت هندبال اصفهان از 17 مهرماه در سالن اختصاصی هندبال شهید سجادی اصفهان آغاز شده بود با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به سرانجام رسید.

تیم ذوب آهن با شکست 30 بر 27 تیم فراز بام خائیز دهدشت پا به میدان فینال گذاشت، در دیگر سوی میدان هم فولاد مبارکه سپاهان 34 بر 28 پارس شهرکرد را شکست داد تا دیگر فینالیست این مسابقات گردد.

امروز (چهارشنبه- 21 مهرماه) و در آخرین روز رقابت ها در بازی رده بندی تیم های پارس شهرکرد و فراز بام خائیز دهدشت به مصاف هم رفتند که در سرانجام قرمزپوشان فراز بام خائیز توانستند با نتیجه 24-32 به فزونی رسیده و در صندلی سوم قرار گیرند. نیمه اول با نتیجه 16بر 6 به سود فراز بام به سرانجام رسیده بود.

در فینال تمام اصفهانی مسابقات هم دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه به میدان رفتند. بازی که هر دو تیم با احتیاط و ریسک کمتر آغاز کردند، با هر بار باز شدن دروازه ذوب آهن، دروازه سپاهان هم باز می شد، هر چند نباید از دفاع خوب دو تیم به راحتی گذشت.

در سه دقیقه سرانجامی نیمه نخست سپاهانی ها با سرعت به بازی و استفاده از اشتباهات ذوبی ها، بازی را به اختلاف کشیدند و با نتیجه 9 بر 6 از رقیب سنتی خود پیش افتادند. هر چند در ادامه شاگردان میردامادی کوشش کردند این اختلاف را کم نمایند اما در نهایت نیمه نخست با نتیجه 9-14 به سود سپاهان به سرانجام رسید.

در نیمه دوم و از اواسط بازی سرمربی ذوب آهن ترکیب دوم تیمش را به میدان فرستاد تا آنها هم تجربه بیشتری کسب نمایند، همین مسئله موجب شد تا اختلاف بازی بیش از قبل گردد و طلایی پوشان 21-28 از همشهری سبزپوش خود جلو بیفتند و در نهایت 21-32 به پیروزی رسیده و اسم قهرمانی را از آن خود نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1943

به "سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید