سوت رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سنندج به صدا درآمد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/کردستان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی هند به میزبانی کردستان و در سالن آزادی سنندج شروع شد.

سوت رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سنندج به صدا درآمد

این رقابت ها از امروز دوشنبه با حضور 318 کُشتی گیر، در قالب 32 تیم از 30 استان کشور در سالن آزادی سنندج شروع و تا روز سه شنبه و انتخاب نفرات برتر هر وزن برای حضور در اردوی تیم ملی ادامه دارد.

رئیس هیات کشتی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: کُشتی گیرهای حاضر در این مسابقات، در اوزان 45 کیلوگرم، 48 کیلوگرم، 51 کیلوگرم، 55 کیلوگرم، 60 کیلوگرم، 65 کیلوگرم، 71 کیلوگرم، 80 کیلوگرم، 92 کیلوگرم و 110 کیلوگرم برای کسب سهمیه تیم ملی به روی تشک می فرایند.

وی با بیان اینکه رقابت ها در وزن 65 کیلوگرم با 48 شرکت کننده بیشتر است، اضافه نمود: در هر وزن 2 نفر برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب می گردد.

جمشید خیرآبادی با بیان اینکه این رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور تحت عنوان یادواره شهدای دانش آموز استان کردستان برگزار می گردد.

وی در سرانجام به حضور 65 مربی و 14 سرپرست از سراسر کشور در این رقابت ها اشاره نمود و یادآور شد: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور نیز 19 تا 21 فروردین در سالن آزادی سنندج برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1699

به "سوت رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سنندج به صدا درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوت رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سنندج به صدا درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید