رهبری: از کسب مدال نقره آسیا خوشحالم اما راضی نیستم

به گزارش دیار سلمان، شمشیرباز کشورمان گفت: از کسب مدال نقره آسیا خوشحالم اما به این مدال راضی نیستم چرا که به مدال طلا آسیا و ایستادن روز سکوهای جهانی فکر می کنم.

رهبری: از کسب مدال نقره آسیا خوشحالم اما راضی نیستم

از سفر با تور عید سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کسب مدال نقره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا گفت: در دور گروهی و حذفی حریفان سختی داشتم. در جدول 32 نفر ابتدا با حریفی از روسیه که به تیم قزاقستان پیوسته است، مبارزه کردم. سپس در جدول 16 نفر برابر کیم، قهرمان المپیک قرار گرفتم. در مرحله یک چهارم هم حریفی از هنگ کنگ را پیش رو داشتم که با فزونی برابر این حریف راهی مرحله نیمه نهایی شدم. حریف هنگ کنگی سعی داشت با توجه به میزبانی داوری را به سود خود کند اما من با قدرت کار را تمام کردم. در نیمه نهایی قهرمان جوانان دنیا از کره جنوبی که چند مدال دنیای نیز داشت را شکست دادم و راهی فینال شدم.

وی در ادامه اضافه نمود: در ملاقات خاتمهی باز هم به یک حریف کره ای برخورد کردم. در جریان مسابقه فرایند خوبی را نیز در پیش داشتم و برای کسب عنوان قهرمانی رفته بودم اما اشتباه داوری باعث شد تا بازی از دستم خارج گردد و تمرکزم از دست رفت. برای کسب این مدال سختی زیادی کشیدم و مدت ها از خانواده دور بودم. از ایران به مدال فکر می کردم و می دانستم که روی سکو می روم اما رنگ مدال قابل پیش بینی نبود.

سابریست کشورمان صندلی خود را بالاتر از مدال نقره توصیف و توضیح داد: بعد از شکست عابدینی انگیزه من دوبرابر شد تا هم انتقام کاپیتان تیم سابر را از حریف کره ای بگیرم و هم ثابت کنم که حق من بیشتر از اینها است. تمام تلاشم را کردم که بهترین مدال را بگیرم. از کسب مدال نقره آسیا خوشحالم اما به این مدال راضی نیستم و باید به مدال طلا برسم و در میادین دنیای نیز روی سکو قرار بگیرم.

وی به حضور تیم سابر در مسابقات قهرمانی آسیا و شانس کسب مدال این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره نمود و اضافه نمود: در بخش تیمی برای مدال طلا می رویم. ما دیگر به مدال نقره راضی نیستیم و به حق امام علی (ع) امیدوارم این مدال را بگیریم.

رهبری در خاتمه تاکید نمود: از فضل الله باقرزاده و پیمان فخری، رئیس فدراسیون و سرمربی تیم به دلیل حمایت هایی که داشتند تشکر می کنم. تیم با وجود هزینه های سنگین در این مدت به تورنمنت های مهم اعزام شد و خوشبختانه ما هم این زحمات را با کسب مدال جبران کردیم.امروز حمایت ها از شمشیربازی بیشتر شده است و مسئولین باور دارند که این رشته از مدال آوران المپیک 2020 خواهد بود. البته اگر حمایت ها بیشتر گردد شاهد نتایج بهتری نیز خواهیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 801

به "رهبری: از کسب مدال نقره آسیا خوشحالم اما راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبری: از کسب مدال نقره آسیا خوشحالم اما راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید