رستوران های مقرون به صرفه قیمت ملبورن ، عکس

به گزارش دیار سلمان، فست فودهای زنجیره ای ملبورن با قیمت های مقرون به صرفه و تغییر طعم ها با یکدیگر رقابت می نمایند. از پیتزاهای چهار دلاری بیمبو (Bimbos) گرفته تا تاکوهای دو دلاری سه شنبه ها و برگرهای پنج دلاری آقای اسکافز (Mr. Scruffs)، رستوران های ملبورن و بارهای آن غذاهای ده دلاری و کمتر هم سرو می نمایند. خوب خوردن به معنای پول زیادی صرف غذاهای مقرون به صرفه کردن نیست.

رستوران های مقرون به صرفه قیمت ملبورن ، عکس

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پیتزاها

ال کوکو

درست در قلب شهر، باری با فضایی آرام تنیس روی میز، بازی جنگا (Jenga) و بازی های متنوع رومیزی ارائه می دهد. در ال کوکو (El Coco) نه تنها موهیتو را با صدای موسیقی سرو نموده، بلکه هرروز پیتزای 6 دلاری هم تهیه می نمایند. در این بار 14 نوع پیتزا روی تخته چوبی قرار می دهند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

آپارتمان شماره 29

چهارشنبه ها برای خوردن پیتزاهای خیلی مقرون به صرفه به آپارتمان شماره 29 که به سبک نیویورکی است، بروید. بعد از ساعت هشت شب با خرید هر نوشیدنی پنج دلاری می توانید یک پیتزا تنها با یک دلار بیشتر دریافت کنید؛ شام و نوشیدنی درمجموع با شش دلار. از نپذیرفتن این پیشنهاد، پشیمان خواهید شد.

بیمبو دو لوکس

اگر در پی یک غذای مقرون به صرفه در خیابان برونزویک (Brunswick) هستید، رستوران بیمبو دولوکس (Bimbo Deluxe) در رأس آن ها واقع شده است که هرروز در ساعت های معینی پیتزاهای لذیذ 4 دلاری سرو می نماید. می توانید از بین بیشتر از بیست نوع پیتزای متفاوت، غذای خود را انتخاب نموده و حتی تنها با شش دلار یک دسر هم سرو کنید.

غذای تایلندی

سوی 38

دکه سوی 38 (Soi 38) در شهر ملبورن واقع شده و کاسه های نودل به قیمت 10 دلار می فروشد. در آنجا می توانید یک کاسه نودل با گوشت گوساله یا گوشت های دیگر، نودل تام یام (Tom Yum) با گوشت و میگو یا سوپ نودل با اردک پخته سفارش دهید.

بنگ پاپ

بنگ پاپ در وارف جنوبی (Wharf)، سه شنبه ها بعد از 12 ظهر، برترین بشقاب تایلندی در ملبورن را باقیمت 9.9 دلار ارائه می دهد که یک حراج واقعی است چون این غذا در روزهای معمولی 15.9 دلار هزینه روی دستتان می گذارد.

تاکوها

هتل دن اُ کنل

هتل دن اوکانل (Dan OConnell) سه شنبه های تاکو را جشن می گیرد؛ شما می توانید مقرون به صرفه ترین تاکو و انچیلادا در ملبورن را در این هتل پیدا کنید که قیمت آن از دو دلار آغاز می گردد؛ بعلاوه می توانید تاکوی مرغ سه دلاری هم در این هتل میل کنید.

ساحل بوریتو

اسکیت بورد خود را همراه داشته باشید و از زمین اسکیت و تاکوهای سه دلاری سه شنبه های ساحل بوریتو (Beach Burrito) لذت ببرید؛ تاکوهایی که با گوشت و پنیر هالومی پر می شوند. تاکوهای اینجا پر از طعم است. اگر نمی توانید سه شنبه خود را به اینجا برسانید نگران نباشید، قیمت این تاکوها در روزهای دیگر پنج دلار است.

پیراشکی

میو فاکس

روزهای آدینه، در ساعات خوش بودن در مِیو فاکس (Maeve Fox)، می توانید از پیراشکی های یک دلاری که ممکن است گیاهی باشد و با گشنیز و پیازچه پر گردد یا با گوشت اردک کبابی، لذت ببرید. با چند دلار اضافه می توانید پیراشکی خود را با گوشت گاو و سایر گوشت ها و یا شکلات پر کنید.

برگرها

برگر پراجکت

رستوران برگر پراجکت (Burger Project) نه تنها در دو محل در ملبورن، خیابان کالینر لین (Collins Lane) و خیابان چادستون-نیل پری (Chadstone-Neil Perry) واقع شده است بلکه سه نوع برگر زیر ده دلار سرو می نماید. برگر پنیری، کلاسیک یا پنیر آمریکایی آن را حتما امتحان کنید که ترکیبات آن باکیفیت و شبیه برگرهای راک پول بار و گریل (Rockpool Bar & Grill) هستند.

فادرز آفیس

رستوران فادرز آفیس (Fathers Office) از شنبه تا چهارشنبه غذای شبانه دارد که شامل دوبل مرغ برگر 8.5 دلاری می گردد. آن ها بعلاوه شب ها، بیف نه دلاری و برگر سیب و چغندر می فروشند.

ایت بیت

غذای اِیت بیت (8Bit) با پنیر را در برگری که به اِیت بیت متصل است، با قیمت 9.5 دلار میل کنید. برگر با گوشت، گوجه، کاهو، پیاز قرمز، ترشی، خردل، پنیر، سس قرمز و سس مخصوص اِیت بیت سرو می گردد. این شام خیابانی را می توان هم در خیابان فوت اسکِری (Footscray) و هم خیابان سوانستون (Swanston) میل کرد.

میستر اسکرافز

هر چهارشنبه از ساعت 5 تا 10 شب، قیمت های رستوران میستر اسکرافز (Mr. Scruffs) نصف می گردد؛ یعنی شما می توانید یک برگر را تنها با قیمت 5 دلار خریداری کنید. توصیه ما را بپذیرید و برگر گوشت گاو سفارش دهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1812

به "رستوران های مقرون به صرفه قیمت ملبورن ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های مقرون به صرفه قیمت ملبورن ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید