10 مورد از برترین رستوران ها و غذاهای خوراکی در سنت اندروز اسکاتلند

به گزارش دیار سلمان، سنت اندروز واقع در ساحل اسکاتلند و دارای قدیمی ترین دانشگاه در اسکاتلند، شهری پر از تاریخ، زیبایی و فرهنگ های متنوع است. سنت اندروز، صندلی میراث فرهنگی است. به ویژه معروفیت آن به سبب وجود رستوران های زنجیره ای عظیم و فست فودها و انواع مختلفی از کافه ها و رستوران های مستقل است. در اینجا ما 10 مورد از برترین رستوران های سنت اندروز را معرفی می کنیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

10 مورد از برترین رستوران ها و غذاهای خوراکی در سنت اندروز اسکاتلند

بلک هورن

یک منطقه کوچک و کم نظیر و مقصدی غیرقابل توقف برای همه علاقه مندان به خوراک همبرگر است. رستوران های این منطقه، دارای یک منو ساده و منحصربه فرد است که بالاتر از همه بر کیفیت غذا متمرکز است. تمام گوشت ها به صورت محلی تهیه شده و روزانه تحویل داده می شوند. این همبرگرها به قدری نرم و لطیف هستند که به راحتی در دهان آب می شوند و دارای ترکیباتی چون پنیر، سالاد و یا سس مخصوص است. آن ها بعلاوه طیف وسیعی از تکه های قابل تست از انواع مواد خوراکی را در اختیار افراد می گذارند که می توانند با مواد غذایی مانند میلان سالامی، هریسا، هومس، گوجه فرنگی خردشده و کوفته های خامه ای و کرمی ساخته شده و یا با بستنی تازه پر شوند. رستوران این شهر کوچک، دارای هنر و احساس آمریکایی است، با جایگاه های راحت و زیبا، همبرگرهای پیچیده شده در کاغذ قرمز و سفید چینی و دکوراسیون بی نظیر که بسیار جالب توجه هستند. جاذبه های گردشگری نروژ

بالگوولاودر

در حومه سنت اندروز و در میان زمین های زیبا، یک قصابی، مغازه، کافه و رستوران های زیبا مشاهده می گردد. یک انبار قدیمی هم با جعبه های چوبی و تیرهای چوبی وجود دارد. این ساختمان، دارای مجذوب نمایندهیتی روستایی است که محیط پیرامون قدیمی و روستایی خود را تکمیل می نماید. در مزارع، تمام مواد غذایی و محصولات به صورت محلی عرضه می گردد. کافه ها، در سراسر سال باز بوده و سرو غذاهای خوشمزه و طیف وسیعی از ناهارخوری مانند ساندویچ ها و سوپ ها را در اختیار شما قرار می دهد، درحالی که رستوران، برای سرو استیک، در فاصله ماه های آوریل تا اکتبر باز بوده و غذاهای دلپذیر را با گوشت از قصابی خود تهیه می نماید.

فورگان

فورگان، یک منطقه قدیمی در سنت اندروز است و موردعلاقه مردم محلی، دانشجویان و گردشگران است. رستوران در یک کارخانه قدیمی گلف قرار گرفته است و ویژگی های مجذوب نماینده آن هم وجود چراغ های پری دریایی در ورودی اصلی آن است. به وسیله درهای ورودی، بازدیدنمایندگان از یک محیط خیره نماینده وارد می شوند. فانوس های طلای زیبا از سقف آن آویزان بوده و خانه های مدرن با جایگاه های معاصر همراه است. فضای کلاسیک آن هم مملو از قفسه های کتاب فروشی بوده و هماهنگی کامل بین زیبایی های روستایی و صنعتی مشاهده می گردد.

جی گرین

سنت اندروز به علت چشم اندازهای زیبا و دانشگاه تاریخی آن، مشهور است و یکی از مهم ترین مراکز گلف در دنیا بوده و هزاران نفر برای لذت بردن از زمین های زیبا و گسترده گلف به این شهر می آیند. منطقه جی گرین ،کاملاً این جنبه از فرهنگ شهر را با ناهارخوری های لوکس ترکیب می نماید. این رستوران، در یک نمایشگاه عظیم قرارگرفته که به اسم ایستگاه قرن نوزدهم، شناخته می گردد. یک زمین گلف مشهور در امتداد خط ساحلی سنت اندروز قرار گرفته است. لیست غذای آن هم شامل طیف وسیعی از گزینه های غذای بین المللی، غذاهای پخته شده ،مانند استیک سرخ شده کبابی با طرحی از سبزی معطر تایلندی است

رستوران ایتالیایی کوچک

سنت اندروز دارای ویژگی و مجذوب نمایندهیت یک رستوران ایتالیایی معتبر و کوچک است. در بخش داخلی این رستوران کوچک، فضایی صمیمی با دیوارهای قرمز، شمع های بلند و بطری های قدیمی نوشیدنی در هر میز قرارگرفته و فضایی گرم و دلپذیر را ایجاد می نمایند. سفال های قرمز، پوسترهای رمانتیک، قاب عکس های سیاه وسفید و در قسمت بالایی، سقفی قرمزرنگ مشاهده می گردد. این رستوران، روح و احساس واقعی ایتالیایی است. پیتزاهای خوشمزه، بی نظیر و کش دار، با طعم سس گوجه فرنگی سنتی، سس موزارلا و طیف وسیعی از نوشیدنی ها سرو می شوند. درحالی که در بعضی از غذاهای لذیذ این رستوران مانند ماکارونی شما شاهد انفجاری از سس های غنی، ادویه جات و گیاهان تازه هستید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1870

به "10 مورد از برترین رستوران ها و غذاهای خوراکی در سنت اندروز اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از برترین رستوران ها و غذاهای خوراکی در سنت اندروز اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید