دریاچه دیدنی و جذاب پیتو در کانادا

به گزارش دیار سلمان، دریاچه Peyto , کوه‌های راکی , کانادا . این دریاچه در پارک ملی Banff در 1860 متر ( 6100 فوت ) و دریاچه فیروزه با یک یخچال تامین می‌شود . این دریاچه که در دره Range واقع شده‌است , با سه قله بلند احاطه شده‌است و مناظر panoramic را تماشا می‌کند . رنگ درخشان در تابستان در هنگام ذوب شدن یخ‌ها به درون دریاچه شایع است .

دریاچه دیدنی و جذاب پیتو در کانادا

پارک خود پارک یک مکان محبوب و محبوب در آلبرتا در تمام طول سال است . پیاده‌روی , بالا رفتن , و اردو زدن کارهایی هستند که در تابستان انجام می‌شوند , در حالی که اسکی محبوب‌ترین فعالیت در زمستان است . از آنجا که Peyto با قله‌های بالا احاطه شده‌است , نقاط مختلفی وجود دارند که از آنجا به دریاچه نگاه می‌کنند و اجلاس بو را بلندترین نقطه قرار می‌دهد .
چرا به آنجا می‌روی ? یکی از زیباترین دریاچه‌های کانادا را ببینید . مناظر عالی , پیاده‌روی و فرصت‌های قایق‌سواری در تمام طول سال بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند .
کی به آنجا بروی ? تابستان‌ها اگر بخواهی آن watercolor فیروزه‌ای را ببینی . با این حال در زمستان هم زیباست .
چطور به آنجا برسیم ? بهترین راه برای رسیدن به پارک با اتومبیل کشورهای آلبرتا و بریتیش کلمبیا است . این دریاچه به راحتی از طریق Icefields قابل‌دسترسی است . این یک پیاده‌روی کوتاه از پارکینگ کنار دریاچه Peyto است و منظره فوق‌العاده‌ای جلوی چشم شما باز می‌شود .

انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 68

به "دریاچه دیدنی و جذاب پیتو در کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "دریاچه دیدنی و جذاب پیتو در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه دیدنی و جذاب پیتو در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید