کانادا صاحب یکی از برترین هتل های جهان برای 2023

به گزارش دیار سلمان، براساس اعلام Conde Nast Traveler یکی از زیباترین و بکرترین مجموعه های اقامتی و تفریحی کانادا در بین برترین هتل ها و اقامتگاه های دنیا قرار گرفته است.

کانادا صاحب یکی از برترین هتل های جهان برای 2023

این آنالیز بخشی از Gold List of 2023 بوده که برای تهیه آن ویراستارها به پرسش از نظر شما برترین محل برای اقامت کجاست؟ پاسخ می دهند.

ازجمله هتل ها و اقامتگاه های پیشنهادی در این آنالیز Clayoquot Wilderness Lodge در Vancouver Island بریتیش کلمبیا بوده است.

بگفته CN Traveler این مجموعه اقامتگاهی عالی در ساحل اقیانوس آرام با حال و هوای سافاری و حیات وحش آفریقایی است.

این اقامتگاه هنگام تاسیس بسیار مدرن و آینده نگرانه بوده و در سال 1995 وارد فهرست UNESCO-designated Clayoquot Sound Biosphere Reserve شده است.

در توضیحات ویراستارهای CN Traveler چنین آمده: این هتل تنها با قایق، هلیکوپتر یا هواپیمای آبی قابل دسترس بوده و 25 چادر برزنتی آن با الگو از کمپ های کاوشگران طراحی شده تا حس و حال اقامتگاه های جویندگان طلا را تداعی نمایند. اقامت در این مجموعه به مهمان ها اجازه می دهد با طبیعت و درون خود ارتباط برقرار نموده و به برترین شکل از دنیای دیجیتال و شلوغی های آن دور شوند.

این مجموعه از زمان آغاز به کار رویکردی احیانماینده به گردشگری داشته تا علاوه بر بازسازی محیط اطراف به بهبود کیفیت زندگی جوامع محلی یاری کند.

برای اقامت در این چادرهای تماشایی در دل طبیعت بکر باید از همین الان برنامه ریزی کنید. هزینه هر شب اقامت در چادرها برای دو نفر 2,900 دلار است.

منبع: Daily Hive
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2306

به "کانادا صاحب یکی از برترین هتل های جهان برای 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا صاحب یکی از برترین هتل های جهان برای 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید