درخواست ایران برای استقرار مقر کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در تهران

به گزارش دیار سلمان، نشست هم اندیشی و بررسی برنامه های انجمن مینی فوتبال در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار گشت.

درخواست ایران برای استقرار مقر کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، در این نشست که با حضور سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی و جمعی دیگر از ارکان مدیریتی فدراسیون برگزار شد، بر ضرورت شتاب دهی به فعالیت ها و برنامه های انجمن در سال 1400 تأکید شد.

سید عبدالحمید احمدی در این نشست اقدامات انجمن مینی فوتبال را در همین مدت کوتاه ارزشمند و کارآمد ارزیابی کرد و اضافه کرد: فدراسیون ورزش های همگانی باید بتواند از جذابیت های مینی فوتبال برای جذب حداکثری مردم بویژه نوجوانان و جوانان استفاده کند و وزارت ورزش و جوانان هم از برنامه های این انجمن در سال 1400 حمایت می کند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه با پیگیری های جدی شخص وزیر ورزش و جوانان، توسعه زیرساختی بسیار مناسبی در زمینه ورزش مینی فوتبال ایجاد شده و انتظار می رود از این فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود.

دکتر احمدی با اشاره به گزارش کریم مقدم مبنی بر دعوت رسمی از رییس فدراسیون جهانی مینی فوتبال برای بازدید از ایران و همچنین ارایه درخواست استقرار مقر کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در تهران اضافه کرد: قطعا موافق استقرار مقر کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در ایران هستیم و از حضور رییس فدراسیون جهانی مینی فوتبال هم در ایران استقبال می کنیم.

در ادامه این نشست، افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی هم عملکرد انجمن مینی فوتبال را درخشان توصیف کرد و اضافه کرد: طرح ملی مینی فوتبال 1400 در سال جاری، مینی فوتبال را به درون تمامی محلات و روستاهای کشور خواهد برد و ما شاهد تحول اساسی در ورزش همگانی کشور خواهیم بود.

در این نشست رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی و محمد رضا فروحی دبیر این فدراسیون نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1690

به "درخواست ایران برای استقرار مقر کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ایران برای استقرار مقر کنفدراسیون مینی فوتبال آسیا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید