خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!

به گزارش دیار سلمان، عشق و علاقه دو پسرعموی هندی به یک دختر مشترک آنها را به خودکشی همزمان سوق داد.

خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، دو نوجوان هندوستانی در تصمیمی احساسی و بدون تعقل به دلیل علاقه به یک دختر مشترک زندگی خود را انتها دادند. در این اتفاق تلخ ماهنِدرا گورجار و دِوراج گورجار 23 ساله با پریدن در مقابل یک قطار خودکشی کردند. این اتفاق در اوایل روز دوشنبه و در منطقه بوندی واقع در ایالت راجاستان هند رخ داد.

اجساد این دو نوجوان در نزدیکی ایستگاه گودلا یکی از خطوط راه آهن بمبئی هند پیدا شد. بنا به گزارش رسانه های محلی روی دست هر دو قربانی نام آشا، دختر مورد علاقه آن ها حک شده بود.

اما پس از مرگ این دو نوجوان و انجام تحقیقات اولیه تعیین شد که آن ها پیش از انجام خودکشی ویدئویی را نیز خطاب به خانواده های خود ضبط نموده بودند. در این ویدئو که بعدا منتشر شد آن ها در خصوص اینکه از سوی هیچ فردی برای انجام خودکشی تحت فشار نگرفته اند صحبت می نمایند. در این ویدئو صدای یکی از آن ها شنیده می گردد که رو به دوربین می گوید: ما شخصا چنین تصمیمی گرفتیم. هیچ کس در این باره مقصر نیست.

بنا به گزارش پلیس هند تصاویر و جزئیاتی که از تلفن همراه این دو نوجوان به دست آمد نشان از علاقه آن ها به یک دختر مشترک می داد. اجساد قربانیان پس از معاینه به خانواده های آن ها تحویل داده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1598

به "خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید