خواب بهاری بازار مسکن زنجان

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/زنجان رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل زنجان گفت: در حال حاضر بازار مسکن زنجان در رکود است.

خواب بهاری بازار مسکن زنجان

جهت دریافت خدمات میز و صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سیدابوالفضل طاهری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط بازار مسکن، اظهار کرد: با وجود گذر دو ماهه از فصل بهار، در حال حاضر بازار مسکن استان در رکود است چرا که بیشتر مردم سرمایه خود را به بازارهای بورسی وارد می نمایند.

این مسئول ادامه داد: قیمت ها از پیش از عید امسال افزایش داشت ولی پس از عید تغییری در قیمت ها نداشتیم و با وجود بالا بودن قیمت ها، تعداد واحدهای مسکونی که در معرض فروش قرار دارند، کم است؛ ولی در کل می توان گفت که بازار مسکن در استان راکد شده است و خرید و فروش چندانی در بازار مشاهده نمی گردد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل زنجان اعلام کرد: اجاره بهای مسکن برای مستاجران در امسال افزایش نیافته و بر اساس دستورالعمل ها نقل و انتقالاتی نیز برای مستاجران وجود ندارد که سبب افزایش قیمت اجاره بها شوند و تا ابلاغ دستورالعمل های آینده اجاره بهای مستاجران طبق قراردادهای قبلی شان پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1024

به "خواب بهاری بازار مسکن زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب بهاری بازار مسکن زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید