تور وان و کوش آداسی دو مقصد محبوب و به دور از کرونا در ترکیه

به گزارش دیار سلمان، ترکیه همیشه یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی در بین ایرانیان بوده است. این کشور به علت عدم احتیاج به دریافت ویزا، نزدیک بودن به ایران، امکان سفر زمینی و مقرون به صرفه بودن سفر نسبت به دیگر مقاصد خارجی، مورد توجه بسیاری از هم وطنان عزیزمان واقع شده است. البته در این میان جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوع، مراکز خرید متعدد، تفریحات و تفریح های هیجان انگیز، فرهنگ غذایی خاص و متفاوت، هتل های لوکس و … را هم نمی توان نادیده گرفت. کشور ترکیه، مانند دیگر کشورهای جهان، پس از شیوع کرونا تمامی مرزهای هوایی و زمینی خود را بست و در طی این مدت از ورود گردشگران خارجی به کشورش جلوگیری به عمل آورد. پس از گذشت یک سال و چند ماه از این ماجرا و با شروع واکسیناسیون گسترده در بسیاری از کشورهای جهان، ترکیه هم صدور ویزا به کشورها را شروع نموده و با باز کردن مرزها و شروع پروازها، آمادگی خود جهت پذیرایی از گردشگران را گفت. از این رو، بسیاری از آژانس های گردشگری ایران­، تورهای ترکیه خود را دوباره راه اندازی نموده و تبلیغات گسترده ای را برای برگزاری دو تور وان و کوش آداسی شروع نمودند.

تور وان و کوش آداسی دو مقصد محبوب و به دور از کرونا در ترکیه

تور وان با قطار

تور وان با قطار یکی از محبوب ترین تورهای ترکیه است که مورد استقبال بالای هم وطنان عزیزمان واقع شده است. با باز شدن مرزها، فروش بلیط قطار تهران- وان مجددا شروع شده و امکان سفر به این شهر زیبا، به صورت زمینی برای علاقه مندان فراهم شده است. قطار وان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ایستگاه راه آهن تهران به سمت وان حرکت کرده و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هم از وان به سمت تهران برمی گردد. هزینه سفر با قطار کمی بیشتر از سفر با اتوبوس است، اما به علت بالا بودن کیفیت قطارها و راحتی بیشتر مسافران، تور وان با قطار با استقبال بیشتری روبرو می گردد. سفر با قطار از تهران تا وان حدود 20 ساعت طول می کشد.

قیمت تور وان با توجه به وسیله نقلیه موردنظر­، هزینه رزرو هتل و خدمات دیگر محاسبه می گردد. بدیهی است که تور وان با قطار مقرون به صرفه تر از سفر هوایی است. برای انتخاب هتل هم گزینه های متعددی پیش روی توریستان واقع شده است. شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل های 3 ستاره، 4 ستاره یا 5 ستاره وان را برای اقامت انتخاب نمایید. هتل های سه ستاره وان قیمت های مناسبی دارند و در دسته تورهای اکونومی قرار می گیرند. اگر در پی کیفیت بالاتر و خدمات بهتر هستید، می توانید هتل های 4 ستاره و 5 ستاره را انتخاب کنید.

تور کوش آداسی در ترکیه

تور کوش آداسی در ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورهای این کشور است. کوش آداسی یک شهر ساحلی بسیار زیباست که در غرب کشور ترکیه واقع شده است. کوش آداسی تور زمینی ندارد و تمامی سفرها به این شهر به صورت هوایی برگزار می گردد. با توجه به این که کوش آداسی فرودگاه بین المللی ندارد، پروازهای این شهر به سمت فرودگاه ازمیر انجام می گردد. مسافران می توانند از فرودگاه شهر ازمیر با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا دلموش به راحتی خود را به شهر کوش آداسی رسانده و به هتل محل اقامت خود بروند.

قیمت تور کوش آداسی به موارد مختلفی چون تعداد روزهای سفر، شرکت هواپیمایی و هتل محل اقامت، بستگی دارد. اگر قصد دارید سفر مقرون به صرفه تری را تجربه کنید، باید زمان سفر را هم در نظر بگیرید. قیمت بلیط هواپیما و هزینه رزرو اتاق در ماه های کم توریست، مقرون به صرفه تر بوده و در نتیجه آژانس های توریستی هم تورهای خود را با قیمت مناسب تری ارائه می دهند. این مسئله در خصوص ماه های پرتوریست کاملا برعکس می گردد. اگر قصد سفر در این ماه ها را دارید، باید تور کوش آداسی را با قیمت بالاتری خریداری نمایید. با توجه به ساحلی بودن شهر کوش آداسی و تفریحات متنوع آبی و دریایی، اغلب مسافران ترجیح می دهند در دو فصل بهار و تابستان به این شهر سفر نمایند. بنابراین این دو فصل را می توان به اسم پرتوریستترین فصل های این شهر معرفی کرد. قیمت تور کوش آداسی در تابستان و تعطیلات نوروز گران تر از سایر ماه هاست.

مرزهای ترکیه پس از حدود یک سال و چند ماه به تازگی بازگشایی شده و امکان سفر زمینی و هوایی را برای علاقه مندان فراهم کرده است. در این میان، آژانس های توریستی هم مجددا تورهای خود را راه اندازی کرده و تبلیغات گسترده ای را هم شروع کرده اند. تور وان و کوش آداسی از جمله پرطرفدارترین تورهای ترکیه هستند که با شرایط و قیمت های متفاوت، از تورهای زمینی و اکونومی وان گرفته تا تورهای لوکس کوش آداسی با اقامت در هتل های 5 ستاره، برگزار می شوند. اگر قصد سفر به این دو شهر را دارید، پیشنهاد می کنیم با تورهای توریستی همراه شوید. تورهای مسافرتی علاوه بر تهیه بلیط هواپیما، موارد دیگری چون ترنسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت رایگان شهری را در فهرست خدمات خود داشته و در خصوص هتل هم گزینه های مختلفی را پیش روی توریستان قرار می دهند. شما می توانید از حدود 6 هتل با درجات و ویژگی های مختلف، برترین گزینه را با توجه به شرایطتان انتخاب کنید و سفری رویایی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. اگر مایل به سفر هستید، اما در حال حاضر شرایط اقتصادی خوبی ندارید، می توانید تور اقساطی کایت را بخرید. در این صورت تنها 20 درصد از قیمت تور را پرداخت خواهید کرده و به جای مانده آن را به صورت اقساطی در طول 4 تا 10 ماه می پردازید. برای خرید تور وان یا تور کوش آداسی کایت، سه راه پیش رو دارید. می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی و به وسیله وب سایت کایت انجام دهید یا با شماره 02175097700 تماس بگیرید و مراحل ثبت نام خود را با هدایت کارشناسان تیم کایت طی کنید. برای عزیزانی که در تهران اقامت دارند، امکان خرید حضوری هم فراهم شده است. کافیست به آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک 188، مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1843

به "تور وان و کوش آداسی دو مقصد محبوب و به دور از کرونا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور وان و کوش آداسی دو مقصد محبوب و به دور از کرونا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید