خبرنگاران 60 میلیارد ریال پروژه در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش دیار سلمان، چابهار- خبرنگاران- فرماندار سرباز در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 13 پروژه عمرانی، برقرسانی و عمران روستایی گرامیداشت هفته دولت با اعتبار 60 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

خبرنگاران 60 میلیارد ریال پروژه در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد

فرامرز دانش روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: پروژه برقرسانی روستای کارگاهوک به کنندگی از کل پروژه های برق سرباز با اعتبار40 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: کلنگ زنی بوستان روستایی (پارک کودک) به کنندگی از 6 پروژه بخش نسکند در روستای زیرکی دن با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح های هفته دولت در سرباز است.

فرماندار سرباز با اشاره به اینکه هفته دولت علاوه بر افتتاح پروژه ها، فرصتی برای حضور در روستاها و بازدید از پروژه ها و دیدار و گفت وگو با مردم است، گفت: بازدید از میزان پیشرفت کار ساختمان بخشداری نسکند، بازدید از پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال مرکز بخش نسکند و برگزاری شورای عشایری شهرستان و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید شهبیک مزارزهی و دیدار با خانواده آن شهید در روستای گورناگان از دیگر برنامه های این شهرستان در هفته دولت است.

وی ادامه داد: شهرستان سرباز با 100هزار نفر جمعیت دارای 444 آبادی و روستاست که تنها 2 هزار نفر آن در شهر سکونت و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

دانش گفت: سرباز یکی از روستایی ترین و کوهستانی ترین شهرهای کشور محسوب می شود به طوریکه تنها 10 درصد مردم این شهرستان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

وی شرح داد: شهرستان سرباز با 6 هزار و 335 کیلومتر مربع وسعت، جمعیت آن با تراکم 14نفر در هر کیلومتر سکونت دارند.

به گزارش خبرنگاران راسک از توابع سیستان و بلوچستان در فاصله حدود 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1289

به "خبرنگاران 60 میلیارد ریال پروژه در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 60 میلیارد ریال پروژه در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید