خبرنگاران سنگ مزار دنیا پهلوان تختی نوسازی شد

به گزارش دیار سلمان، تهران - خبرنگاران - سنگ مزار دنیا پهلوان غلامرضا تختی در ابن بابویه شهرری با پیگیری مسوولان فدراسیون کشتی همزمان با آغاز سال نو نوسازی شد.

خبرنگاران سنگ مزار دنیا پهلوان تختی نوسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

احمد عرب مسوول رسیدگی به امور پیشکسوتان فدراسیون کشتی، گفت: متاسفانه سنگ قبر دنیا پهلوان تختی در شرایط خوبی قرار نداشت و با پیگیری فدراسیون کشتی، برآن شدیم که نسبت به نوسازی آن اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: همزمان با سال نو و با حضور در مزار دنیا پهلوان تختی نسبت به شست و شوی آرامگاه دنیا پهلوان تختی اقدام کردیم و سنگ قبر ایشان نیز مورد نوسازی نهاده شد.

به گفته این مسوول همچنین قرار است که بر روی آن یک شیشه حفاظتی مناسب نصب گردد که پس از تعطیلات نوروز این کار نیز در اولین فرصت انجام خواهد شد.

غلامرضا تختی در پنجم شهریور سال 1309 در خانواده ای مذهبی و متوسط در محله خانی آباد تهران بدنیا آمد. رجب خان پدر تختی غیر از وی 2 پسر و 2 دختر داشت که همه آنها بزرگتر از رضا بودند. تختی از 20 سالگی کشتی را در باشگاه پولاد زیرنظر حبیب الله بلور شروع کرد.

تختی 17 دی ماه سال 1346 در حالی که بابک 4ماهه بود در هتل آتلانتیک سابق درگذشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 899

به "خبرنگاران سنگ مزار دنیا پهلوان تختی نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سنگ مزار دنیا پهلوان تختی نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید