خبرنگاران بن عطیه: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است

به گزارش دیار سلمان، تهران- خبرنگاران- مدافع مراکشی تیم فوتبال گفت: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است و از دوستی با او خوشحال هستم.

خبرنگاران بن عطیه: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است

مهدی بن عطیه همراه ماریو مانژوکیچ شاخص ترین بازیکنان تیم فوتبال الدحیل قطر محسوب می شوند. تیمی پرستاره که همگروه تیم فوتبال پرسپولیس در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

بن عطیه مدافع سابق بایرن مونیخ، رم و یوونتوس دومین فصل حضور خود در تیم قطری را تجربه می کند، بازیکنی که این فصل در قطر نیز با همبازی سابق خود در یوونتوس همبازی شده است.

این بازیکن در ابتدا در مورد شرایط خود در روز تولدش گفت: با توجه به مسیری که در فوتبال در کشورهای مختلف و تیم های مختلف طی کردم، احساس خوبی دارم اما احساس سیری نمی کنم. در حال حاضر ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است من هر روز به تمریناتم ادامه می دهم و انگیزه ام را از دست نداده ام.

وی در مورد ماریو مانژوکیچ اعلام کرد: او بازیکن بسیار حرفه ای است و حضور در قطر تجربه خوبی برای او محسوب می شود اما برای سازگاری با شرایط باید کمی به او زمان داد تا حضور پر قدرت او را در زمین حس کنیم.

بن عطیه در رابطه با کریستیانو رونالدو هم گفت: از دید من او مرد شماره یک فوتبال جهان است. بازیکنی که توانسته با هوش بالای خود همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشد. ذهن او همیشه در بالاترین سرعت بهترین تصمیم را می گیرد و من از دوستی با چنین بازیکنی راضی هستم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

مدافع مراکشی تیم فوتبال الدحیل در مورد تجربه اش از زمان حضور در ایتالیا اعلام کرد: دلم برای بازی کردن و زندگی کردن در ایتالیا تنگ شده است. همچنین خانواده و فرزندانم از من می خواهند تا آنها را به تورین ببرم تا دوباره دوستانمان را در آن شهر ببینیم اما در جهانی حرفه ای فوتبال من بهترین تصمیم را برای خودم گرفتم. بازی در قطر و باشگاه الدحیل تجربه خوبی بود. به طور حتم از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم و همچنین خاطرات خوشی از زمان حضور در رم و اُدینزه نداشتم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1049

به "خبرنگاران بن عطیه: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بن عطیه: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید