خبرنگاران ارتش عراق مخفیگاه های داعش را منهدم کرد

به گزارش دیار سلمان، بغداد - خبرنگاران- ارتش عراق امروز (دوشنبه) مخفیگاه های بقایای گروه تروریستی داعش در استان دیاله را منهدم کرد.

خبرنگاران ارتش عراق مخفیگاه های داعش را منهدم کرد

به گزارش خبرنگاران، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز در بیانیه ای اعلام نمود: جنگنده های اف 16 عراقی امروز دو حمله هوایی علیه اهداف مشخص شده در کوهستان حمرین در استان دیاله صورت دادند.

این بیانیه اضافه نمود: در این عملیات که پس از دریافت اطلاعات دقیق و به دستور و هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک عراق صورت گرفت، مخفیگاههای تروریست ها منهدم شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری درباره این حملات اشاره ای نشده است.

افزایش تحرکات تروریست ها در برهه اخیر باعث شد تا نیروهای مسلح عراق بر شدت عملیات خود علیه بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور اضافه نموده و در طول سه هفته اخیر شمار زیادی از سرکردگان تروریست از جمله سرکرده ارشد داعش در عراق موسوم به جانشین خلیفه و والی عراق در این گروه را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از آنها را بازداشت و مقرها و مخفیگاه های آنها را منهدم کردند که این عملیات همچنان ادامه دارد.

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام نمود اما عناصر و هسته های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در بعضی مناطق استان های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین، الانبار و بغداد فعال هستند.

نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی کوشش می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1604

به "خبرنگاران ارتش عراق مخفیگاه های داعش را منهدم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش عراق مخفیگاه های داعش را منهدم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید