حضور ستاره تنها در خانه در یک سریال ترسناک

به گزارش دیار سلمان، فصل دهم سریال داستان ترسناک آمریکایی با حضور مکالی کالکین، بازیگر مجموعه سینمایی تنها در خانه همراه شد.

حضور ستاره تنها در خانه در یک سریال ترسناک

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: مکالی کالکین بازیگر نقش کوین در فیلم های محبوب تنها در خانه به گروه بازیگران سریال داستان ترسناک آمریکایی پیوست. مکالی کالکین از جمله بازیگران جدیدی است که در فصل دهم این سریال پرطرفدار بازی می نماید.

رایان مورفی خالق سریال اظهار داشت شماری از بازیگران به این فصل سریال اضافه شده اند و شماری از بازیگران فصل های قبلی نیز همچنان در سریال حضور دارند. وی در اینستاگرام خود اظهار داشت سارا پولسن و ایوان پیترز بازیگران ثابت فصل های پیش در این فصل مجموعه هم حضور دارند. در حالی که فصل پیشین تنها فصلی بود که این دو در آن بازی ننموده بودند.

کالکین که برای بازی در نقش کوین در مجموعه فیلم های تنها در خانه شهرت جهانی یافت به تازگی به عنوان بازیگر مهمان در سریال کمدی هولو یعنی عروسک چهره دیده شد. دیگر بازیگران فصل هم داستان ترسناک آمریکایی شامل کتی بیتس، لزلی گراسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لیلی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک می گردد.هیچ موضوع، طرح اولیه یا اطلاعی درباره تاریخ اکران این فصل سریال داده نشده است.

از بازیگرانی که از آنها نام برده شده بعضی در چند فصل این سریال بازی نموده بودند از جمله لیلی ریب که در 6 فصل و کیتی بیتس که در 5 فصل این سریال نقش آفرینی نموده بودند. معلوم نیست کالکین 39 ساله در فصل دهم داستان ترسناک آمریکایی در چه نقشی بازی می نماید.

این سریال مورفی موضوع های مختلفی را ارایه نموده و از یک طنز سیاسی تا یک اثر ترسناک عامه پسند را خلق نموده است. فصل های مختف یانس ریال با عناوین خانه قتل، تیمارستان، محفل، نمایش عجایب، هتل، روناک، فرقه، آخرالزمان، و 1984 روی آنتن رفته اند.

این سریال در ژانر وحشت نخستین بار در کانال کابلی تلویزیونی اف ایکس در آمریکا در سال 2011 پخش شد. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد که در سرانجام همان فصل داستان سرانجام می یابد اما بیشتر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل ها با نقش های متفاوت حضور دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 864

به "حضور ستاره تنها در خانه در یک سریال ترسناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ستاره تنها در خانه در یک سریال ترسناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید