جردن باروز المپیک را از دست داد، تیلور و اسنایدر المپیکی شدند

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مهمترین کشتی های برگزار شده کایل داک که دو مدال طلای قهرمانی دنیا در وزن 79 کیلوگرم را در کارنامه دارد با تغییر وزن مقابل جردن باروز دارنده ی مدال های طلای المپیک و دنیا نهاده شد و در دو کشتی با نتایج 3 بر صفر و 3 بر 2 از سد حریفش گذشت و دوبنده تیم آمریکا را برای حضور در المپیک کسب کرد.

جردن باروز المپیک را از دست داد، تیلور و اسنایدر المپیکی شدند

همچنین از اتفاقات مهم این مسابقات نرسیدن جی دن کاکس قهرمان دنیا در وزن 92 کیلوگرم به مراسم وزن کشی بود. این کشتی گیر قرار بود در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قهرمان دنیا و المپیک قرار گیرد.

کشتی گیران آمریکایی تا به امروز (در مجموع رقابت های قهرمانی دنیا در سال 2019 و گزینشی المپیک قاره آمریکا در سال 2020) توانسته اند 5 سهمیه در کشتی آزاد و 4 سهمیه در کشتی فرنگی کسب نمایند و برای کسب سهمیه های باقی مانده، رقابت های گزینشی المپیک در صوفیه بلغارستان را پیش رو دارند.

در سرانجام رقابت های انتخابی در کشتی آزاد توماس گیلمان، کایل داک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون به ترتیب در اوزان 57، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا در المپیک 2021 توکیو شدند و جردن اولیور نیز در وزن 65 کیلوگرم عنوان نخست را از آن خود کرد و در صورت کسب سهمیه در رقابت های گزینشی (سطح دنیای) در صوفیه بلغارستان، می تواند راهی المپیک توکیو گردد.

در کشتی فرنگی نیز الدار حافظ اف، الخاندرو سانچو، استفانوویچ و گانگلو هانکوک به ترتیب در اوزان 60، 67، 87 و 97 کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا در المپیک 2021 توکیو شدند.

در وزن 77 و 130 کیلوگرم نیز پروتر وینس و آدام کان عنوان نخست را از آن خود کردند و در صورت کسب سهمیه در رقابت های گزینشی (سطح دنیای) در صوفیه بلغارستان، راهی المپیک توکیو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1673

به "جردن باروز المپیک را از دست داد، تیلور و اسنایدر المپیکی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جردن باروز المپیک را از دست داد، تیلور و اسنایدر المپیکی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید