ثبت نام خودرو در سامانه برای دور نو؛ شرایط خرید اعلام شد

به گزارش دیار سلمان، ثبت نام خودرو در سامانه برای دور تازه فروش خودروهای وارداتی شروع شده است. مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شرایط خرید و وکالتی کردن حساب را خاطرنشان کرد.

ثبت نام خودرو در سامانه برای دور نو؛ شرایط خرید اعلام شد

موتورهای تازه سایپا را بشناسید / این خودروسازی متحول می گردد؟

خبرنگاران - مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بیان نمود: وکالتی کردن حساب به منظور ثبت نام خودروهای وارداتی از روز دوشنبه 19 تیر شروع شده است و تا روز پنجشنبه 21 تیرماه، ادامه خواهد داشت. عرضه و ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی هم از 20 تیر شروع شده است و تا روز شنبه 23 تیر ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه احتمال تمدید این مهلت زمانی نیز وجود دارد.

افراد واجد شرایط طبق آنچه که در مصوبه 543 شورای رقابت معین شده است، غربال خواهند شد. در این مصوبه مواردی از جمله حداقل سن متقاضیان 18 سال، دارا بودن گواهینامه معتبر، نداشتن پلاک فعال، عدم خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا طی 48 ماه گذشته و از دیگر شرکت ها طی 24 ماه گذشته و ممنوعیت انتقال امتیاز ذکر شده است.

قیمت روز خودروهای وارداتی در سامانه را اینجا ببینید.

تست خودرو ریرا انجام شد؛ قیمت، تیراژ فراوری و زمان عرضه محصول

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی گفت: بعلاوه طبق اصلاحیه مصوبه 543 شورای رقابت، اگر از عمر پلاک فعال 5 سال گذشته باشد، پلاک آزاد محسوب می گردد و این افراد می توانند ثبت نام نمایند.

به گفته تقدسی، اسامی که بانک ها ارسال نمایند، اجازه ثبت نام برای خودروهای وارداتی را دارند و بانک های مجاز برای وکالتی کردن حساب، بانک ملت، سپه، کشاورزی، دی، رسالت، توسعه تعاون، پاسارگاد، تجارت، سینا، پست بانک، آینده، ملت، رفاه، صادرات، ایران زمین، مهر ایران و ملل است.

منبع: ایلنا

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2419

به "ثبت نام خودرو در سامانه برای دور نو؛ شرایط خرید اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام خودرو در سامانه برای دور نو؛ شرایط خرید اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید