تویوتا ایگو از مدل جدیدش رونمایی کرد

به گزارش دیار سلمان، بازار خودروهای کم مصرف و جمع و جور هر روز داغ تر می گردد. رقابتی که بر سر فراوری چنین ماشین هایی شکل گرفته است، می تواند در آینده ای نزدیک به ابررقابتی دنیای تبدیل گردد و حتی پای خودروسازهایی را به این عرصه باز کند که برای فراوری آن ماشین ها برنامه مدونی نداشته اند. تویوتا ایگو که یکی از کوچک ترین ماشین های دنیا است و در عین کوچک بودن امکانات خوبی هم دارد، به تازگی از مدل GR خودش رونمایی نموده است.

تویوتا ایگو از مدل جدیدش رونمایی کرد

ظاهر این ماشین به مدل های کراس اوور شبیه است، ولی سازندگان تویوتا اصرار دارند که آن را پاینت سایز بنامند. این ماشین که برای فروش در بازار اروپا طراحی شده است، به گفته معاون فروش تویوتا در اروپا پتانسیل زیادی برای پیروزیت و محبوبت دارد. آندرآ کارلوچی دراین باره گفته است: بیایید شفاف صحبت کنیم. نقشه ما این نیست که درباره پیروزیت این ماشین حرفی بزنیم. خودتان باید کشف کنید و نظرتان را به ما هم بگویید.

کارشناسان معتقدند در اروپا که مردم بیشتر تمایل دارند ماشین کوچکی داشته باشند تا آنها را به مراکز خرید برساند، این مدل می تواند بسیار پیروز باشد. بعضی هم معتقدند که این مدل شباهت بسیاری به تویوتا یاریس دارد و از پیروزیت همان مدل بهره برده است. سابقه خوب یاریس می تواند پشتوانه مناسبی برای پیروزیت تویوتا ایگو GR باشد.

آگهی های خرید و فروش تویوتا

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2204

به "تویوتا ایگو از مدل جدیدش رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا ایگو از مدل جدیدش رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید