کوشش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می نماید

به گزارش دیار سلمان، دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: کوشش نخبگان می تواند روزنه های امید را در کشور ایجاد کند و باید کوشش کنیم که از جریان نخبگانی و دانشجویی جا نمانیم.

کوشش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می نماید

از کلوب زبان آموزان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، عظیم ابراهیم پور، دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در آیین اولین یادواره شهدا که عصر دیروز در دانشگاه فنی و حرفه ای بیرجند برگزار گردید، اظهار کرد: جریان نخبگانی دانشجویی با شعار های انقلابی وجه اشتراک زیادی دارد و تفکر انقلاب اسلامی در جهان رواج بسیار پیدا نموده است.

ابراهیم پور با اشاره به شاخصه انقلای بودن از نظر رهبر انقلاب، گفت: در آستانه انتخابات مجلس باید دید که چه کسی انقلابی است و از دید رهبر شخص انقلابی هوادار مردم محروم و دردمند بوده نه انقلابی کسانی که هوادار حقوق های نجومی و سرمایه داری هستند.

دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اضافه نمود: خارج از لیست اصولگرا و اصلاح طلب الان وقت اتحاد است و هر چه تفکر انقلابی داریم باید برای حفظ نظام به کار گیریم.

وی با اشاره به نمود انقلابیون در جریان سیل و زلزله گفت کسانی که در این جریان ها خالصانه خدمت می کردند انقلابی هستند نه بعضی سلبریتی ها که با پرواز نیم روزی می آمد و برمی گشتند پس این ها را باید کنار بگذاریم.

عظیم پور با تاکید بر اینکه دوران سخت پشت سرگذاشته می گردد، گفت: با کوشش نخبگان روزنه هایی باز می گردد بنابراین خبر های خوبی از رشد و امید در کشور در راه است.

وی ادامه داد: باید کوشش کنیم از جریان نخبگان و دانشجویی که گره ها را باز می نمایند جا نمانیم که قطعا دوران شیرین انقلاب را خواهیم دید.

دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با توصیه ای به دانشجویان که در جهت انقلاب مراقبت زیاد داشته باشند اضافه نمود: فتنه ها بخشی از عملیات کف میدان است، اما باید کوشش کنیم با معنویت و حرکت در جهت ائمه خود را از فتنه جدا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 746

به "کوشش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید