تعطیلی مهد های کودک ادامه دارد، برخورد قانونی با مهد های متخلف

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره تعطیلی مهد های کودک و ادامه فعالیت غیرقانونی بعضی از مهدها، توضیحاتی داد.

تعطیلی مهد های کودک ادامه دارد، برخورد قانونی با مهد های متخلف

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره تعطیلی مهد های کودک، اظهار کرد: طبق دستورالعمل های کمیته مبارزه با بیماری کرونا استان تهران تمامی مهد های کودک در سراسر استان تهران تعطیل هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران اضافه نمود: هرچند که بعد از بازگشایی مهدکودک در خردادماه استقبال چندانی از سوی خانواده ها نشد و مهد های کودک بسیار خلوت هستند.

شاهرخی درباره فعالیت بعضی از مهد های کودک که به صورت غیرقانونی، اعلام کرد: بعضی از مهد های کودک ممکن است به دلیل عدم تعطیلی ادارات فعالیت خود را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه در کمیسیون نظارت این موضوع آنالیز می گردد، گفت: با هر مهدی که در شرایط فعلی باز باشد و فعالیت خود را به صورت غیرقانونی ادامه دهد برخورد قانونی می کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بلافاصله به مهد های کودکی که باز هستند اخطار داده می گردد، اضافه نمود: در بار اول و دوم اخطار داده می گردد و اگر بار سوم باز هم شاهد قانون شکنی آن ها باشیم مهد را تعطیل می کنیم.

شاهرخی اعلام نمود: در این شرایط که ویروس کرونا به شدت در استان تهران شیوع پیدا نموده است با مهد های متخلف برخورد جدی و قانونی می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1406

به "تعطیلی مهد های کودک ادامه دارد، برخورد قانونی با مهد های متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مهد های کودک ادامه دارد، برخورد قانونی با مهد های متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید