تاریخ سازان جوایز گرمی 2021 چه کسانی بودند؟

به گزارش دیار سلمان، تهران (پانا) - شصت وسومین دوره جوایز گرمی 2021 با رکوردشکنی چندین خواننده برگزار گردید.

تاریخ سازان جوایز گرمی 2021 چه کسانی بودند؟

شب گذشته مراسم جوایز موسیقی گرمی یکشنبه 24 اسفند با اجرای ترور نوآ مجری سرشناس آمریکایی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور هنرمندان موسیقی به صورت فیزیکی و مجازی با برگزاری فرش قرمز و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار و اسامی برندگان اعلام شد.

بیانسه خواننده معروف آمریکایی شب گذشته با دریافت 4 جایزه در بخش های مختلف توانسته تا امروز 28 جایزه گرمی دریافت کند، بر اساس این گزارش بیانسه به دارنده بیشترین جایزه گرمی در میان خوانندگان زن تبدیل شد.

همچنین جایزه بهترین رکورد سال به بیلی آیلیش به خاطر آهنگ Everything I Wanted تعلق گرفت. جایزه بهترین آلبوم سال به تیلور سوئیفت برای آلبوم Folklore اهدا شد. تیلور سوئیفت نیز رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد و اولین خواننده زنی نام گرفت که سه بار متوالی پیروز به کسب جایزه بهترین آلبوم سال می گردد.

مگان دی استالین در بخش خواننده جدید پاپ برنده دریافت جایزه گرمی شد و جایزه بهترین اجرای انفرادی موسیقی پاپ به هری استایلز برای آهنگ Watermelon Sugar تعلق گرفت. لیدی گاگا و آریانا گرنده نیز برندگان جایزه بخش بهترین آهنگ گروهی یا دو نفره شدند.

در بخش جوایز مربوط به سینما، جایزه گرمی بهترین موسیقی متن به جوکر رسید و بیلی آیلیش برای فیلم زمانی برای مردن نیست از سری فیلم های جیمز باند، پیروز به کسب جایزه بهترین آهنگ ساخته شده برای یک فیلم شد. این نخستین باری است که جایزه گرمی بهترین آهنگ یک فیلم به اثری تعلق می گیرد که هنوز اکران عمومی نشده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1646

به "تاریخ سازان جوایز گرمی 2021 چه کسانی بودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ سازان جوایز گرمی 2021 چه کسانی بودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید