بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده است

به گزارش دیار سلمان، فرماندار دلیجان گفت: بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده است.

بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده است

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، هادی فدایی ظهر امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان گفت: شهرستان دلیجان در کمربند گردشگری استان مرکزی واقع شده است و این منطقه آینده گردشگری شفاف و چشم انداز مناسبی در آینده دارد.

وی اضافه نمود: در راستای تبدیل مجتمع گردشگری همای سعادت دلیجان به یک منطقه نمونه گردشگری لازم همکاری مدیران استانی ضروری است و اگر این همکاری ها انجام گردد منافع قابل توجهی برای استان به همراه دارد.

فرماندار دلیجان توضیح داد: واگذاری اراضی اطراف غار نخجیر یکی دیگر از مسائل طرح شده در کارگروه امروز بود که مقرر شد واگذاری زمین های اطراف این منطقه به سازمان میراث فرهنگی مورد آنالیز قرار گیرد.

فدایی ادامه داد: درباره طرح جاده ابریشم مقرر شد که تعدادی کیوسک خدماتی، اطلاع رسانی و ارائه دهنده خدمات لازمه در میادین ابتدایی شهرها احداث گردد تا به مسافران و گردشگران اطلاعات مورد نظر درباره موقعیت های گردشگری، سوغات شهر مورد نظر، مراکز اسکان و سایر اطلاعات را اراه دهند.

وی عنوان نمود: هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی از دیگر مواردی بود که در این کارگروه مورد آنالیز نهاده شد و باید گفت که این طرح از ارزش بالایی برخوردار است همچنین تا به امروز بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده که 850 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 811

به "بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده است" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 2000 جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید