آنالیز اظهارات مشکوک سرمربی برایتون، آیا جهانبخش جدا می گردد؟

به گزارش دیار سلمان، یک سایت انگلیسی ضمن آنالیز اظهارات اخیر گراهام پاتر سرمربی تیم برایتون درباره علیرضا جهانبخش، از تیم آژاکس هلند به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن ایرانی نام برد.

آنالیز اظهارات مشکوک سرمربی برایتون، آیا جهانبخش جدا می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، سایت brightonandhoveindependent در گزارشی به آنالیز آخرین شرایط علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس پرداخت و این سئوال را مطرح نمود که آیا اظهارات اخیر گراهام پاتر سرمربی برایتون به معنای سرانجام کار علیرضا جهانبخش در برایتون است؟

این سایت نوشت: یکی از تصمیمات سخت جابجایی تیم برایتون در این تابستان، علیرضا جهانبخش است که این فصل فقط در سه بازی از ابتدا در ترکیب برایتون با راهنمایی پاتر به میدان رفته و هیچ موقع 90 دقیقه در زمین نبوده است. او دسامبر گذشته در نخستین ملاقات خود مقابل بورنموث گلزنی کرد و همچنین در بازی بعدی مقابل چلسی گلی به یادماندنی به ثمر رساند.

این در حالی است که جهانبخش در سال 2018 با 17 میلیون پوند از آلکمار هلند به برایتون آمد و تا ژوئن 2023 با این تیم قرارداد دارد. دو ملاقات دیگر که او از ابتدا در بازی حضور داشت با بورنموث و اورتون بود که برایتون مغلوب شد. او در این فصل در 19 بازی در لیست برایتون حضور نداشت و از زمان آغاز مجدد مسابقات فقط در 20 دقیقه سرانجامی بازی با منچسترسیتی بازی کرد که با باخت 5 بر صفر برایتون همراه بود.

جهانبخش از 79 بازی در باشگاه قبلی خود یعنی آلکمار 34 گل زد و گزارش های مربوط به هلند حاکی از این است که آژاکس می خواهد جهانبخش را جایگزین حکیم زیاش کند.

او در فصل 2017-2018 با 21 گل، بهترین گلزن لیگ هلند بود و رده سوم بهترین پاسور را با 12 پاس گل در اختیار داشت. جهانبخش اولین بازیکن آسیایی است که پیروز به کسب عنوان آقای گلی در لیگ های اروپایی شده است. مارک اوورماس مدیر تیم فوتبال آژاکس ظاهرا با جهانبخش در تماس بوده است اما تعیین نیست که آژاکس باید چقدر برای جذب این بازیکن هزینه کند.

پاتر سرمربی برایتون گفت: البته که جهانبخش ناامید و ناراحت می گردد چون می خواهد بازی کند و من این را می فهمم. رفتار او با باشگاه و من عالی بوده است، جهانبخش بهترین کوشش خود را می نماید ولی او هم مثل هر فوتبالیستی دوست دارد بیشتر بازی کند. این چیزی است که ما باید در دوران استراحت (تعطیلی لیگ) درباره اش فکر کنیم و چیزی که برای او و باشگاه درست است را انجام بدهیم. جهانبخش بازیکن خوبی است و می تواند به ما یاری کند. اما بازهم می توانید از دیدگاه او این را درک کنید که می خواهد مرتبا بیشتر بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1235

به "آنالیز اظهارات مشکوک سرمربی برایتون، آیا جهانبخش جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اظهارات مشکوک سرمربی برایتون، آیا جهانبخش جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید