بهترین گوشی تاشو سال 2019 متعلق به کدام شرکت است؟ ، مقایسه گلکسی فولد و موتورولا ریزر

به گزارش دیار سلمان، سال 2019 را می توان سال گوشی های تاشو دانست. در این میان بعضی برندها با یکدیگر رقابتی جدی تر دارند. برای مثال سامسونگ و موتورولا دو برندی هستند که گوشی های تاشو با مشخصات نسبتا هم سطح ارائه نموده اند. اما کدام یک از این دو گوشی تاشو برتر هستند؟

بهترین گوشی تاشو سال 2019 متعلق به کدام شرکت است؟ ، مقایسه گلکسی فولد و موتورولا ریزر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی تاشو سامسونگ(گلکسی فولد) یک تلفن باریک است که به یک مینی تبلت تبدیل می گردد. موتورولا یک تلفن قابل انعطاف ارائه خواهد نمود که پیش بینی می گردد با هدف احیای محبوبیت شرکت ریزر وارد میدان رقابت می گردد. البته فراموش نکنیم که هواوی میت ایکس نیز رقیبی است که در تابستان ارائه خواهد شد. گرچه احتمالا ایالات متحده میزبان این گوشی نخواهد بود.

بر روی کاغذ، گلکسی فولد و موتورولا ریزر نمی توانند چندان متفاوت باشند. بر اساس تصاویر ثبت شده، به نظر می رسد که موتورولا ریزر رویکرد عملی بیشتری نسبت به سامسونگ داشته باشد. درواقع در موتورولا ریزر به جای اینکه تلفن را به یک تبلت مانند گلکسی فولد تبدیل کنیم، می توانیم با یک حرکت کوچک گوشی را تغییر حالت دهیم. انتظار میرود که ریزر یک صفحه مجزا داشته باشد که در وسط خم می گردد.

صفحه نمایش گلکسی فولد باز می گردد و مانند یک کتاب بسته می گردد. صفحه نمایش ریزر به صورت نیمه عمودی باز می گردد و علاوه بر این یک صفحه نمایش بزرگتر داخلی دارد که تقریبا دو برابر می گردد، هر دو گوشی یک صفحه نمایش خارج از دستگاه دارند.

هر یک از این تلفن های قابل انعطاف با هزینه ای بیشتر از بسیاری از تلفن های امروزی به فروش می رسد. گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار برای مدل 4G آغاز می گردد و قیمت مدل 5G هنوز معین نشده است و از سوی دیگر انتظار می رود که ریزر هزینه ای 1500 دلاری داشته باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2277

به "بهترین گوشی تاشو سال 2019 متعلق به کدام شرکت است؟ ، مقایسه گلکسی فولد و موتورولا ریزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گوشی تاشو سال 2019 متعلق به کدام شرکت است؟ ، مقایسه گلکسی فولد و موتورولا ریزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید