بازی Wuthering Waves به کنسول پلی استیشن 5 می آید

به گزارش دیار سلمان، بازی ووثرینگ ویوز (Wuthering Waves) یک بازی در سبک نقش آفرینی و دنیا باز است که به صورت رایگان در پلتفرم کامپیوتر و موبایل حضور داشت. شرکت سازنده این بازی یعنی کورو گیمز (Kuro Games) در این مدت کوشش کرد تا به برترین نحو از بازی خود پشتیبانی کند و به همین علت مخاطبان زیادی بدست آورد. حال این شرکت اعلام نموده که میخواهد پلتفرم های میزبان این بازی را بیشتر نموده و به همین علت بازی ووثرینگ ویوز برای کنسول پلی استیشن 5 هم عرضه خواهد شد.

بازی Wuthering Waves به کنسول پلی استیشن 5 می آید

بازی ووثرینگ ویوز در سبک نقش آفرینی و جهان باز است که به صورت کاملاً رایگان در دسترس هواداران واقع شده است. حال نسخه پلی استیشن 5 این بازی هم به صورت کاملاً رایگان خواهد بود ولی از این نظر با نسخه های دیگر تفاوت دارد که برای پلتفرم خاصی طراحی شده است. در نتیجه شرکت سازنده از لحاظ کنترل ها باید آن را بهینه می نموده است.

حدود 3 ماه پیش بازی ووثرینگ ویوز برای کامپیوتر به وسیله فروشگاه اپیک (Epic) و پلتفرم موبایل عرضه شد. حال که نوبت به نسخه پلی استیشن 5 آن رسیده شرکت سازنده تاریخ عرضه دقیق آن را اعلام ننموده ولی یک نسخه آزمایشی آن در جشنواره چایناجوی (ChinaJoy) وجود خواهد داشت و افراد به صورت حضوری می توانند آن را تجربه نمایند.

بازی ووثرینگ ویوز فقط یک بازی نقش آفرینی عادی نیست. بلکه شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این بازی را مجذوب کننده طراحی کند و به همین علت از لحاظ داستانی آن را بسیار قوی طراحی نموده است. همینطور اینکه شخصیت های این بازی بسیار دوست داشتنی بوده و با توجه به طراحی انیمه ای که دارد یک رقیب مستقیم برای بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact) است.

در این بازی شما در نقش رور (Rover) هستید. کسی که از یک خواب طولانی مدت بیدار شده و حافظه خود را از دست داده است. حال شما باید کوشش کنید تا حافظه خود را بدست آورده و از طرفی خطرات شهری که در آن قرار دارید را از بین ببرید. در این راه تعدادی از کرکترهای داخل بازی به شما یاری خواهند کرد تا روند بازی برایتان آسان تر بگردد.

در بازی ووثرینگ ویوز دشمنان زیادی وجود دارند که شما باید با آن ها مبارزه کنید. برای اینکه این مبارزات راحت تر بشوند قدرت ها و توانایی ]ای مختلفی در این بازی وجود داشته که کاربران با توجه به سبک بازی خود آن ها را انتخاب نموده و به تجربه ووثرینگ ویوز می پردازند. نکته اینجاست که کاربران باید کوشش نمایند که توانایی های مناسب را انتخاب نمایند و مواردی را برگزینند که هماهنگی بیشتری با هم دارند.

آزادی عمل ووثرینگ ویوز تنها به توانایی ها و ارتقاء کرکتر محدود نمی گردد. بلکه شما می توانید روند داستانی بازی را نیز تغییر دهید و انتخاب های شما در طول بازی مؤثر هستند. به همین علت باید در هر انتخاب دقت کنید چونکه کرکترها نیز در روند بازی شما تأثیر گذار هستند و اهمیت دارد که شما با کدام همراه می شوید.

جهانی بازی ووثرینگ ویوز یکی از نکات قوت آن است. به این شکل که شما آزادی عمل بسیار زیادی در این جهان داشته و می توانید به راحتی به گشت و گذار در جهانی بازی بپردازید و با محتوای مختلف روبرو بشوید. همینطور اینکه شرکت سازنده توانایی های متعددی در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند جهانی بازی را به راحتی بگردند و دشواری زیادی نداشته باشند.

بازی ووثرینگ ویوز به زودی برای پلتفرم پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر برای کامپیوتر و موبایل در دسترس است و هواداران می توانند به صورت کاملاً رایگان و به راحتی آن را دریافت نموده و تجربه نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1403 بروزرسانی: 7 مرداد 1403 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2416

به "بازی Wuthering Waves به کنسول پلی استیشن 5 می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Wuthering Waves به کنسول پلی استیشن 5 می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید