بازی Untitled Goose Game همین هفته به کنسول ها می آید

به گزارش دیار سلمان، هفته گذشته استودیوی House House رسما اعلام نمود که بازی محبوب Untitled Goose Game در تاریخ 26 آذر به پلی استیشن4 و ایکس باکس وان خواهد آمد. به علاوه، دارندگان کنسول ایکس باکس وان می توانند این بازی را به وسیله سرویس ایکس باکس گیم پس به راحتی تجربه نمایند.

بازی Untitled Goose Game همین هفته به کنسول ها می آید

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

در اوایل ماه اکتبر و پس از موفقیت های بازی روی پلتفرم های کامپیوتر و نینتندو سوییچ، استودیوی House House گفت که میخواهد این اثر را در تاریخ نامشخصی به کنسول ها بیاورد. لازم به ذکر است که با توجه به موفقیت های اثر و بازخوردی که از سوی بازی کنندگان و منتقدان دریافت کرد، عرضه آن را برای کنسول های سونی و مایکروسافت پیش بینی می کردیم.

بخشی از موفقیت های Untitled Goose Game به شوخی های مربوط می گردد که به مراتب در شبکه های اجتماعی با آن ها روبرو می شویم. جدا از این، بازی در هفته اول انتشار خود توانست در رتبه اول فهرست پرفروش ترین بازی های نینتندو سوییچ و بیش ترین بازی دیجیتالی دانلود شده آمریکا قرار بگیرد. لازم به ذکر است که Untitled Goose Game یک اثر کاملا مستقل است که توسط یک استودیوی چهارنفره ساخته شده.

Untitled Goose Game با قیمت 20 دلار برای پلی استیشن4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با این حال، در زمان عرضه می توانید بازی را از هر دو فروشگاه سونی و مایکروسافت با قیمت 15 دلار خریداری کنید. اگر جزء مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس باشید، می توانید بازی را همان روز اول به صورت رایگان تجربه کنید.

می توانید در ادامه تریلر نسخه پلی استیشن 4 بازی Untitled Goose Game را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 759

به "بازی Untitled Goose Game همین هفته به کنسول ها می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Untitled Goose Game همین هفته به کنسول ها می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید