بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از شهرک شیلاتی هوور

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، معاون منطقه ویژه و عضو هیئت مدیره ایزو ایکوو مجری طرح از شهرک شیلاتی هوور بازدید کرد.

بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از شهرک شیلاتی هوور

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، معاون منطقه ویژه و عضو هیئت مدیره ایزو ایکوو مجری طرح از شهرک شیلاتی هوور بازدید کرد.

عبدالرسول دریایی در حاشیه بازدید از این طرح با بیان این که مساحت اجرای شهرک شیلاتی هوور بالغ بر 30 هکتار است گفت: خوشبختانه با کوشش ها و پیگیری های اجرا شده،اقدامات و پیشرفت مناسبی توسط بخش خصوصی جهت اماده سازی زیرساخت ها اجرا شده است.

وی اضافه نمود: با به بهره برداری رسیدن این شهرک شیلاتی ، صنایع شیلاتی، آبزی پروری و صیادی ، پایانه صادراتی آبزیان، پهلوگیری شناورهای صیادی و تعمیرات آن در این شهرک شیلاتی صورت پذیرد.

دریایی اظهار کرد: با اجرای کامل این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق مالی شاهد تسهیل در خدمات رسانی به جامعه شیلاتی و همچنین تأمین و تکمیل بیش از پیش در زنجیره تولیدات شیلاتی خواهیم بود.

مدیر کل شیلات هرمزگان ارتقای خدمات رسانی به بهره برداران،هم افزایی، بهره مندی از تسهیلات ارزان ،سهولت راه اندازی کسب و کار، ریسک¬ های مالی و اجرایی کمتر، استفاده از ظرفیت ¬های جمعی، ایجاد زیرساخت ها به صورت مشارکتی،تجمیع خدمات و بهره برداری آسان را از مزایای ایجاد شهرک های شیلاتی دانست.

لازم به ذکر است این شهرک شیلاتی در مجتمع صنایع دریایی و کشتی سازی در غرب بندرعباس همراه با اسکله پهلوگیری شناورهای صیادی واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1750

به "بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از شهرک شیلاتی هوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از شهرک شیلاتی هوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید