افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 120 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 35 بیمار کرونایی قطعی و 9 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه اضافه نمود: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد 23 هزار و 893 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اظهارکرد: از 970 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود 10 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.

یزدان پناه شرح داد: از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا می کنیم در تعطیلات پیش رو از هرگونه مسافرت و برگزاری دورهمی به شدت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اظهار داشت: شروع واکسیناسیون به منزله کنترل بیماری نیست زیرا فعلا بخش کوچکی از جامعه مورد واکسیناسیون قرار گرفته و همه باید تا کنترل نهایی بیماری همراه و همپای حوزه بهداشت و درمان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1594

به "افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید