اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص عدم تغییر پیراهن برای فینال

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مدیریت باشگاه کوشش زیادی داشت تا با همکاری شرکت تامین کننده البسه و در قالب یک فراخوان، طرح مورد علاقه طرفداران پرسپولیس برای پیراهن جدید در ادامه فصل و فینال لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب و مورد بهره برداری قرار دهد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص عدم تغییر پیراهن برای فینال

در این زمینه، طرح های فراوان، زیبا و متنوعی به باشگاه ارسال شد که جا دارد از همه طرفداران عزیز تیم تقدیر و تشکر کنیم.

طبق فراخوان اعلام شده، قرار بر این بود که یکی از طرح های دریافتی، به عنوان پیراهن اصلی مورد استفاده قرار بگیرد اما وقتی با نظر طرفداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی در خصوص استفاده از پیراهن فعلی که برای پرسپولیس خوش یمن بوده، روبرو شدیم، تصمیم گرفتیم تا انتها نیم فصل مسابقات و در بازی نهایی لیگ قهرمانان، از پیراهن فعلی استفاده کنیم.

با این حال، اقدامات باشگاه در خصوص پیراهن جدید تیم به اتمام نرسیده و بخش های مرتبط در کوشش هستند تا به زودی با انتخاب یکی از طرح های ارسالی از سوی طرفداران عزیز، کیت جدید باشگاه را انتخاب کنیم.

در این زمینه، شرکت تولیدکننده البسه، همکاری صمیمانه ای با مدیریت باشگاه داشته و البسه کلیه تیم های پرسپولیس اعم از تیم اصلی و تیم های پایه را به صورت اسپانسری و رایگان در اختیار باشگاه قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1461

به "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص عدم تغییر پیراهن برای فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص عدم تغییر پیراهن برای فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید