استاندار: چهارمحال و بختیاری در تعطیلات پیش رو میزبان مسافران نیست

به گزارش دیار سلمان، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هموطنان همچنان در خانه بمانند و این استان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب نکنند.

استاندار: چهارمحال و بختیاری در تعطیلات پیش رو میزبان مسافران نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی روز دوشنبه 12 خرداد 1399 با اعلام این خبر، تأکید کرد: این استان در تعطیلات پیش رو میزبان مسافران و توریستان نخواهد بود.

او اضافه کرد: تمامی مراکز تفریحی، اقامتی، توریستی، پارک ها، بوستان ها، بلوارها، فضاهای سبز و مکان های خدماتی شهری و روستایی این استان همچنان تعطیل است.

استاندار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: هرگونه برپایی چادر و اقامت مسافر و توریست در این مراکز و اماکن ممنوع و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان این حوزه لازم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فرمانداران همزمان با تعطیلات هفته جاری می توانند با تشدید نظارت در پایگاه های ایست و بازرسی ورودی های شهرستان ها نسبت به کنترل جدی مسافران و جلوگیری از ورود افراد مشکوک اقدام نمایند.

او اضافه کرد: رعایت جدی فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی و سایر مکان های عمومی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1152

به "استاندار: چهارمحال و بختیاری در تعطیلات پیش رو میزبان مسافران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: چهارمحال و بختیاری در تعطیلات پیش رو میزبان مسافران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید