آموزشگاه بین المللی جودو کلارآباد به رسمیت شناخته نشد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، طی چند روزه گذشته خبری در بعضی از رسانه ها منتشر شد؛ مبنی بر اینکه کلنگ ساخت نخستین آموزشگاه بین المللی جودو ایران در کلارآباد تنکاین زمین خورد.

آموزشگاه بین المللی جودو کلارآباد به رسمیت شناخته نشد

پس از منتشر شدن این خبر، فدراسیون جودو به علت غیر قانونی بودن این کار پیگیری های لازم را از سوی مراجع مربوطه انجام داد تا اینکه خاتمه حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برای روشن شدن افکار عمومی با ارسال نامه ای به فدراسیون جودو موضع اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران را نسبت به ساخت این باشگاه ورزشی در کلارآباد خاطرنشان کرد.

در متن نامه رنگرز خطاب به میراسماعیلی آمده:

در پاسخ به نامه شماره 252/140/597 مورخ 06/ 09/ 1400‬ باستحضار می رساند با استناد ماده واحده قانون اجازه با تأسیس باشگاه ورزشی و استادیوم به وسیله مردم با نظارت دولت و ماده 1 آئین نام اجرایی آن مصوب سال 1370 وزارت ورزش و جوانان و تبعیت آن ادارات کل ورزش و جوانان استان ها برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند مطابق با مقررات مجوز و پروانه بهره برداری صادر کنند.

شایان ذکراست تا کنون این اداره کل برای شخص حقیقی یا حقوقی برای احداث یا تأسیس آموزشگاه بین المللی جودو مجوزی صادر نکرده اما در حال حاضر متقاضی تأسیس باشگاه ورزشی جودو در کلاراباد (شهرستان عباس آباد) نسبت به ثبت درخواست به وسیله سامانه MS اقدام کرده که پرونده در حال آنالیز می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2038

به "آموزشگاه بین المللی جودو کلارآباد به رسمیت شناخته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه بین المللی جودو کلارآباد به رسمیت شناخته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید