کارگاه آموزشی مولاژ در موزه رضا عباسی برگزار شد

به گزارش دیار سلمان، کارگاه آموزشی مولاژ استاد رضا محمدی در موزه رضا عباسی روز گذشته 2 مرداد 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های موزه رضا عباسی برگزار شد و مراحل اولیه ساخت مولاژ به صورت عملی در معرض دید و استقبال هنردوستان قرار گرفت.

کارگاه آموزشی مولاژ در موزه رضا عباسی برگزار شد

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، این کارگاه آموزشی در حاشیه نمایشگاه نگاهی به مولاژ که روز جمعه 29 تیر ماه با حضور محمدحسن طالبیان. معاون میراث فرهنگی در موزه رضا عباسی افتتاح شد، برگزار شد.

اسماعیل رضا محمدی، متولد سال 1333 بوده و دارای لیسانس مجسمه‌سازی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد تولیدات فرهنگی و هنری در سازمان میراث فرهنگی است.

از جمله سوابق کاری او می‌توان به بیش از 40 سال تجربه کار هنری، بنیانگذار هنر مولاژ در میراث فرهنگی، سالها تدریس در دانشگاههای هنری، مسئولیت 3 موزه در تهران به مدت 10 سال، برپائی بیش از 30 نمایشگاه در داخل و خارج کشور اشاره کرد.

این نمایشگاه تا 5 مرداد ماه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

موزه رضا عباسی در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید‌خندان. پلاک 892 قرار دارد. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن88535135 تماس بگیرند.

منبع: chtn.ir
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 42

به "کارگاه آموزشی مولاژ در موزه رضا عباسی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی مولاژ در موزه رضا عباسی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید