پیشرفت در کانادا

به گزارش دیار سلمان، پیشرفت های صنعتی کشور کانادا در سال 2018 بسیار گسترده تر از سال های قبل به شمار می رود. حجم معاملات در این کشور روز به روز در حال افزایش است. کشور کانادا در زمینه جنگل داری و معدن داری توانسته با رشد 25 درصد به نسبت سال قبل همراه باشد. کشاورزی و ماهیگیری به شکل مدرن و کنترل شده از دیگر پیشرفت های کانادا محسوب می گردد.

پیشرفت در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این کشور از سال 2010 تا به امروز در زمینه تأمین انرژی سوختی توانسته به رتبه خوبی دست یابد. کانادا کشوری با منابع گسترده طبیعی است . این کشور از نظر فناوری در زمینه بازرگانی نیز توانسته به رشد خوبی دست یابد.

روز به روز تعداد جذب برنامه نویسان به این کشور بیشتر می گردد و معین است که در این زمینه نیز رشد این کشور بسیار ارزشمند است. در کشور کانادا فعالیت های بورسی نیز به نقطه مهمی دست یافته است. کشور کانادا به طور کلی از نظر سیستم های تجاری در شرایط نرمالی واقع شده است و در رابطه های تجارتی آزاد نیز توانسته رتبه دار گردد.

از نظر مکانیزم های علمی پژوهشی این کشور در لیست بهترین کشورهای قدرتمند جهانی واقع شده است. صنایع دارویی کانادا در سال 2015 تا به امروز توانسته صادرات گسترده ای به کشورهای بزرگ جهانی را به خود اختصاص دهد. در کشور کانادا سیستم هوا فضا و همینطور بیوتکنولوژی نیز شرایط رو به رشد دارد.
اقتصاد کشور کانادا رو به پیشرفت است.

انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 868

به "پیشرفت در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیشرفت در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید