پیدا شدن پسربچه 7 ساله ژاپنی بعد از یک هفته در جنگل

به گزارش دیار سلمان، یک زوج ژاپنی در اقدامی عجیب برای تربیت کودک 7 ساله خود، او را در جنگل رها نموده بودند. سربازان ژاپنی پسرک را پس از یک هفته جستجوی مداوم در یک پادگان نظامی یافتند.

پیدا شدن پسربچه 7 ساله ژاپنی بعد از یک هفته در جنگل

سربازان ژاپنی صبح روز آدینه (3 ژوئن/ 14 خرداد) یاموتو تانوکای 7 ساله را در یک پادگان نظامی در شمال هوکایدو پیدا کردند. به گفته پلیس حال او خوب است. یاموتو تانوکا یک هفته پیش گم شده و 180 پلیس و سرباز در این مدت در جستجویش بودند.

والدین گفته بودند که می خواستند به این ترتیب کودک را بابت خطایی که مرتکب شده، بترسانند و تنبیه نمایند. گفته شده که یاموتو از خودروی والدینش به سوی مردم و خودروهای در حال حرکت دیگر سنگ پرتاب نموده بود.

والدین یاموتو گفته اند که او را در نقطه ای از جنگل که در مسیرشان قرار داشت، از ماشین پیاده کردند اما پنج دقیقه بعد که به محل باز می گردند، پسرشان را پیدا نمی نمایند.

آنها ابتدا به مسئولان گفته بودند که پسرشان هنگام چیدن تمشک در جنگل گم شده است. سربازان این کودک را در پنج کیلومتری محلی که رها شده بود، یافتند.

پدر یوموتا از این که موجب شده پسرش روزهای سختی را بگذراند ابراز شرمساری نموده است. او بعلاوه از اعضای گروه امداد و تمامی کسانی که برای یافتن پسرش دچار دردسر شدند، عذرخواهی کرد.

به گفته یک آژانس هواشناسی محلی، کمترین مقدار دمایی که در هفته گذشته در این منطقه به ثبت رسیده، 4/6 درجه سانتی گراد بوده است.

در این بین شمار زیادی از کاربران ژاپنی در شبکه های اجتماعی، از والدین یاموتو تانوکا به شدت انتقاد نموده اند و نکته ای که این بحث را بیش از پیش داغ تر نموده، این است که جنگلی که این زوج کودک هفت ساله شان را در آن رها کردند، سکونتگاه خرس هاست.

منبع: کجارو / dw.com
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2128

به "پیدا شدن پسربچه 7 ساله ژاپنی بعد از یک هفته در جنگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن پسربچه 7 ساله ژاپنی بعد از یک هفته در جنگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید